|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 03-Marts-2010 kl. 04:54 |
Hey folkens.
Nu har jeg endelig fået anskaffet mig en e-TRAYz til min Xtreamer afspiller, og har siddet og kigget lidt, og fundet ud af man kan installere plugins dertil, i form af en ny torrent downloader osv. men det hele forgår i SSH, hvilket jeg aner I N T E T om, for at sige det rent ud. der står en pokkers masse koder, som for mig lige så godt ku være rutebeskrivelser til en by i rusland! så derfor er jeg helt nede på bedende knæ for at spørge, om der ikke var en her inde, der havde forstand på den slags, som ville være flink at skrive en MEGET detaljeret, god beskrivelse af, hvordan jeg bære med ad, alt lige fra hvilket SSH program, til hvad jeg skal trykke, taste osv. ja en guide for a dummie tak ![]() ![]() ![]() - På forhånd mange tak! /Muffeh |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
SSH er den sikre udgave af telnet. Hvis du bruger Windows, mangler du nok en SSH klient. Her kan PuTTY anbefales.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
ikke meget hjælp i det. undskyld, men har haft fat i putty samt et par andre programmer, de stiller da flere spørgsmål end svar. som sagt, har direkte brug for en guides for dummis. ellers nytter det intet.
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
jEffEbEEE ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg lytter lige med, hvis der skulle komme et svar =)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |