recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SSOLGT :Lenovo x230
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SSOLGT :Lenovo x230

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kosteskaft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosteskaft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 01:49
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af kosteskaft kosteskaft skrev:

Det var alligevel noget af en fortjeneste du vil have på noget du selv købte brugt for en plov. Måske sænk prisen lidt i stedet for at bumpe hver dag.

Lad være med at kommentere i salgstråde, hvor du alligevel ingen købsintentioner har! Jvf. forumreglerne!

M.v.h.

Lad venligst være med at kommentere på min intention, når du ikke kender den. Min x220 er stået af og var på udkig efter noget lignende. Jeg mente prisen var høj, da min søgning på diverse fora viste sakird købte en x230 for en plov for et par uger siden.
Næste gang undlader du at poste en lignende kommentar, når du ikke ved hvad du snakker om.

Og sakird, er da glad for du fik solgt den. Så var der alligevel en køber. Godt handlet af dig. :)
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 02:35
Tak
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 02:40
Du søger godt men er det den samme eller en anden x230 og hvornår har jeg købt og annonceret denne. Jeg har modtaget den anden i går
Til top
kosteskaft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2010
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosteskaft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 16:01
Din egen indkøbspris (når handlen er så relativt ny) fortæller jo normalt noget om markedsprisen, men det var så bare et scoop du fik lavet, og den reelle markedspris ligger over det du gav.
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 16:02
Solgt solgt solgt

Redigeret af sakird - 23-Juni-2017 kl. 16:16
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu