|
SSOLGT :Lenovo x230 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lad venligst være med at kommentere på min intention, når du ikke kender den. Min x220 er stået af og var på udkig efter noget lignende. Jeg mente prisen var høj, da min søgning på diverse fora viste sakird købte en x230 for en plov for et par uger siden. Næste gang undlader du at poste en lignende kommentar, når du ikke ved hvad du snakker om. Og sakird, er da glad for du fik solgt den. Så var der alligevel en køber. Godt handlet af dig. :) |
||
![]() |
||
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
|
Tak
|
||
![]() |
||
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
|
Du søger godt men er det den samme eller en anden x230 og hvornår har jeg købt og annonceret denne. Jeg har modtaget den anden i går
|
||
![]() |
||
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
|
Din egen indkøbspris (når handlen er så relativt ny) fortæller jo normalt noget om markedsprisen, men det var så bare et scoop du fik lavet, og den reelle markedspris ligger over det du gav.
|
||
![]() |
||
|
Solgt solgt solgt
Redigeret af sakird - 23-Juni-2017 kl. 16:16 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |