|
Sæson 3 af Travelers på Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2018 kl. 15:55 |
Den fremragende scifi-serie Travelers blev annulleret efter to sæsoner
Heldigvis blev den genoplivet af Netflix |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser ud til at blive en vild sæson, der. Det er en af de serier jeg har set allermest frem til at se mere af.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Jubii fedt. Glæder mig
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ah, så var det derfor hele sæsonen kom op på en gang i år. De sidste år fik de dem jo kun løbende, som de blev sendt. Anede ikke den var blevet droppet og så redet af Netflix. Men godt de gjorde det. Det er sgu en af de mere interessante vinkler på tidsrejse jeg har set.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Nej, de foregående sæsoner kom skam også på én gang. De to første sæsoner blev oprindeligt først vist på Canadisk fjernsyn, og så derefter blev det hele lagt på Netflix, som altså har været delvist involveret siden starten.
|
|
![]() |
|
Deres Alex Jones/Tuck Buckford/Rush Limbaugh/Brett O’Keefe i andet afsnit var godt nok slap.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Hvis jeg skal være ærlig, ser jeg den mest pga. MacKenzie Porter. Rent handlingsmæssigt tabte den mig et sted inde i 2. sæson.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Mangler man ikke lidt en hobby, hvis man sidder og ser en serie for kun at kigge på en bestemt kvinde? ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Det sjove for en nørd som mig er når de bruger skuespillere fra Stargate-serierne som Amanda Tapping
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |