|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Hvorfor syntes du den er svær at finde - den ligger da inde på det officielle forum (Link: SSOTS topic). Nåja, man skal selvfølgelig lige oprette en bruger først, men ellers er det da ligetil... ![]() -Kent |
||
![]() |
||
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Jeg kan ikke oprette mig som bruger. Af ukendte grunde vil den ikke godkende mig når jeg kommer efter første besøg. Man skulle næsten tro jeg var IP banned. |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
MesterLars - Kan du uddybe hvordan du installerede SSOTS4.6? Var det ovenpå SSOTS4.2 og hvis det var, afinstallerede du så SBS.7.4.1 først? |
||
![]() |
||
MesterLars ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
1) Jeg afinstallerede Squeeze Server og SSOTS helt fra den.
2) Downloadede SSOTS 4.6 inde fra QNAP's forum som en linkede til længere oppe i tråden. 3) Installerede SSOTS og Squeeze Server 7.4.2. Squeeze Server hentede jeg vist fra mysqueezebox.com |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Super. Jeg har foretaget installationen tidligere men nu prøver jeg at gøre præcis som dig! |
||
![]() |
||
chrs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Dette link er generelt ret godt
http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=123&t=20047 Det kræver at du har adgang til QNAP NAS forum - kræver kun registrering |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det spiller 100%. Scan tog ca 1 time (som det plejer), Local internet radio virker og resten fungere også som det skal. Så mangler man bare lige at Controlleren også opgraderes til 7.4.2! |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Der findes ikke nogen opgradering til controllerenfor 7.4.2. Det er kun Radio der får ny firmware.
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det er jo netop det jeg skriver. MEN 7.4.2 til Controlleren må vel komme på et eller andet tidspunkt! |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Hvis de ikke har lavet nogle rettelser eller tilføjelser til controlleren får den jo ikke en ny firmware - og dét kan jo gælde en vilkårlig boks - firmware til en boks behøver ikke automatisk komme når der kommer en ny version af Squeezebox Server - også derfor at der er helt andre versionsnumre.
|
||
![]() |
||
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Jeg kører Squeezebox server 7.4.2 og SSOTS 4.6 på min Qnap 209IIpro, men web-interfacet til squeezebox kører ekstremt langsomt....
Kan man gøre noget så det kører lidt hurtigere??? |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Du kan bl.a. rydde godt op i dine tags og strømline information - det kan mindske størrelsen af databasen markant og dermed speede det hele op mærkbart.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |