|
S:Surface 3 Pro SOLGT! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er interesseret i den. Skriver en besked senere i dag
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Ok , kom med et bud jeg ikke kan sige nej til....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Hvad siger du til 6250,-?
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Det er jo mindste buddet , vil gerne højere op da den er spritny, er heller ikke interesseret i at kaste penge ud af vinduet
Den bliver ligenu solgt til 6999kr incl typecover, jeg har yderligere et Targus beskyttelses cover samt Ethernet/Usb kabel Oveni, så lader den lige køre her til den 7.jan , så må vi se , min absolut smertegrænse er 6700kr alt inc. Ellers beholder jeg den , er sgu for god til at blive solgt så billigt! |
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
nu blir jeg ski lidt forviret, du skriver at mindsteprisen er 6250 men skriver også at din smertegrænse er 6700
vil du sælge den for 6250 eller ej ? det er sq noget misvisende |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
virker som om at der skiftes mening mht. prisen fordi der kommer lidt interesse. god stil.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Når du har angivet mindsteprisen til 6,250 kr, skal du naturligvis sælge den til den pris, med mindre nogen byder over. Ja, du er ikke forpligtet til noget, men det er nu ret dårlig stil ikke at holde sin aftale, som man i øvrigt selv har skræddersyet.
Ellers kan du ligeså godt lukke tråden. |
|
![]() |
|
Du behøver slet ikke sælge den og i hvert fald ikke til mig. Jeg havde måske
forventet, at du ville foreslå en lidt højere pris, men det her er da en underlig, useriøs måde at gøre det på.
Nu ved jeg ikke hvordan kutymen er for at trække ens bud tilbage, men det gør jeg. Så kan elgiganten få mine penge i stedet for. Godt nytår, og held og lykke med salget.... ![]() |
|
![]() |
|
Bare iorden . denne tråd kan lukkes
den er solgt på DBA til 6700kr Godt Nytår |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |