|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Gad vide hvor meget forskel, der er på disse conax moduler... Det begynder at ligne gement rod med firmware versioner... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg tror du har meget ret i det med firmwaren. Hvor jeg ikke selv har ret mange erfaringer med Conax kan jeg i hvert fald konstatere at jeg ikke kan få visse Irdeto Cams til at køre stabilt. Om det er softwaren der snakker med CI/CAM eller om det er det software der ligger på CAMS eller det er det hardware der ligger i CAMS eller om det evt er PCI/Firewire controllere der forårsager disse problemer kan jeg ikke give et konkret bud på... Jeg kan dog klart se følgende: DUAL CA virker i conax mode(IKKE Irdeto), og desuden at dette CAM kører fornuftigt sammen med alle revisioner TT-Budget serien(Som er meget kræsne) Noget helt andet: Irdeto CAMs fra SMIT har andet software end dem fra SCM(Som virker bedre, men kræver commoninterface.exe(Hvis man kører DVBviewer server eller LMgestion SageEncoder) eller CI plugin til DVBviewer. ) Jeg kan IKKE kan lave et DUAL tuner setup med, nogen af de IrdetoCAMs jeg har testet på Fire/FloppyDTV.....Hverken på XP eller på Vista. Dette hverken med VMC MCE2005, DVBviewer.... Jeg kan derfor konstatere at de moduler der snakker med CAM'et også kan være synderen. Jeg har prøvet stort set ALT jeg kan komme i tanke om, og er endt med at køre med DVBviewer på alle mine PC'ere sammen med et SMIT Irdeto CAM Tuneren anvendes lokalt og når den ikke er i brug kan den køre Unicast til andre SageTV dvbviewer klienter(Eller via DVBlogic køre VMC osv) Redigeret af Patriarken - 21-September-2008 kl. 12:02 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
Hvorfor insisterer folk på at bruge Vista MCE? - Mediaportal er udover at være meget mere lækkert og frit bygget op, super stabilt når det kommer til TV. Eneste ulempe fra min synsvinkel af, er at det er bøvlet at få en remote til at virke med lige netop mit kabinet, som ikke understøtter MP. Mickey |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er jo i princippet lige meget hvilken frontend du bruger, hvis CAMS osv ikke virker....Men hvis du mener at have et stabilt system så fortæl om hvilken hardware/software(SVN server mv) du anvender...Og hvad du specifikt har gjort for at få det til at køre så stabilt. Remote control, det er min hobby ift HTPC....Det bliver intet problem... Redigeret af Patriarken - 21-September-2008 kl. 13:04 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja:DVBViewer Det har godt nok sine mærkligheder, men holder du dig til Core DVBViewer, så er det godt
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det kan den Se her:
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Mit Setup
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |