Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
summer
Bruger
Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 17:37 |
Før sidste opdatering havde jeg ingen udslag i DVB BER. Nu svinger det helt op til 400.
Før sidste opdatering lå Noise ratio konstant mellem 38-39. Nu svinger den mellem 36,5 og 37,5.
I dag har der to gange været sort skærm på alle betalingskanaler. Kun genstart af zaptor rettede op på det. Håber ikke det fortsætter.
Sporadiske pixeleringer. Konen myrder mig, hvis det sker under "Vild med dans"
2166601
Hals antenneforening/Aalborg
|
 |
GAL1950
Junior bruger
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 31
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:30 |
GAL1950 skrev:
Efter opdatering af Zaptor har jeg periodiske pixeleringer, DVB BER står og svinger hele tiden over 100e-9, stod på 0e-9 før opdateringen.
Ærgerligt har nu kørt uåklageligt i 3/4 år og man er tilbage til de gamle problemer.
Kundenr. 2196475 , antenneforening syd Horsens.
|
Min noise ratio lå før konstant mellem 38-39, nu svinger den konstant mellem 36-37.
Jeg har nu gravet min gamle samsung box frem, den virker åbenbart med zaptor kortet uden pixeleringer og BER står konstant på 0.
Problemet er nu fejlmeldt til Stofas support.
|
 |
kolmorgen
Bruger
Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Sydney
Point: 107
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:43 |
zulfo skrev:
detlef skrev:
Præsis hvilke kanler skal StartForfra virke på? Har købt det, og det
virker på DR og DR2... er det stadig kun egen produktioner, eller gælder det hele
programfladen nu?
| Ind til videre er det kun DR 1 og DR 2 - hvornår og hvilke kanaler der ellers
kommer med, har jeg ikke noget konkret på lige p.t.Det er kun egenproduktioner -
og det har selvfølgelig med rettigheder at gøre. |
Det vil nok være noget jeg umiddelbart vil mene at man skulle prioritere meget højt,
for det skuffer mig meget, at det kun er DR1 og DR2 (to kanaler jeg aldrig ser) hvor
dette tilbydes - og jeg kan sagtens forestille mig, at der er andre der har det på
samme måde. Vi betaler trods alt for servicen.
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:44 |
Har lige tjekket, min BER står også og svinger, noget den ALDRIG har gjort før!!!!
Håber dælme der fejlrettes i weekenden!!!!!!!!!!
|
 |
moweesteffen
--
Branchemedlem
Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:46 |
kolmorgen skrev:
zulfo skrev:
detlef skrev:
Præsis hvilke kanler skal StartForfra virke på? Har købt det, og det virker på DR og DR2... er det stadig kun egen produktioner, eller gælder det hele programfladen nu?
| Ind til videre er det kun DR 1 og DR 2 - hvornår og hvilke kanaler der ellers kommer med, har jeg ikke noget konkret på lige p.t.Det er kun egenproduktioner - og det har selvfølgelig med rettigheder at gøre. |
Det vil nok være noget jeg umiddelbart vil mene at man skulle prioritere meget højt, for det skuffer mig meget, at det kun er DR1 og DR2 (to kanaler jeg aldrig ser) hvor dette tilbydes - og jeg kan sagtens forestille mig, at der er andre der har det på samme måde. Vi betaler trods alt for servicen. |
Da jeg ringede til kundeservice blev jeg lovet følgende kanaler:
Kanal 4, Kanal 5, TV3, 3+, TV2, TV2 Zulu, DR1, DR2, TV2 Charlie.
Pt. er det stadig kun DR og DR2
|
 |
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 19:39 |
Tro det eller ej, men den nye 1.58 er det bedste der er sket for Zaptor hos mig i Næstved.
Jeg har fået support af AC3 lyd gennem HDMI, har INGEN lydudfald på hverken tv eller radio via Zaptor (denne kunne ikke anvendes før grundet lydudfald) billede er perfekt ingen pixelering, tak for det Stofa.
Har endda købt Digital Start med Adventure HD som i dag har lanceret nogle flere flotte HD film end de første 8.
Jeg har dog også som andre konstateret at DVB BER svinger meget, stod tidligere klippefast på 09-e. Noise Ratio er tillige blevet en del lavere end tidligere. Hvad betydning det har ved jeg ikke for hos mig virker billede og lyd fint, så lad endelig vær´med at pille ved noget nu det endeligt virker med Zaptor
Redigeret af MichaelA - 31-Oktober-2008 kl. 19:40
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
 |
kolmorgen
Bruger
Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Sydney
Point: 107
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 19:56 |
moweesteffen skrev:
kolmorgen skrev:
zulfo skrev:
detlef skrev:
Præsis hvilke kanler skal StartForfra virke på? Har købt det, og det virker på DR og DR2... er det stadig kun egen produktioner, eller gælder det hele programfladen nu?
| Ind til videre er det kun DR 1 og DR 2 - hvornår og hvilke kanaler der ellers kommer med, har jeg ikke noget konkret på lige p.t.Det er kun egenproduktioner - og det har selvfølgelig med rettigheder at gøre. |
Det vil nok være noget jeg umiddelbart vil mene at man skulle prioritere meget højt, for det skuffer mig meget, at det kun er DR1 og DR2 (to kanaler jeg aldrig ser) hvor dette tilbydes - og jeg kan sagtens forestille mig, at der er andre der har det på samme måde. Vi betaler trods alt for servicen. |
Da jeg ringede til kundeservice blev jeg lovet følgende kanaler:
Kanal 4, Kanal 5, TV3, 3+, TV2, TV2 Zulu, DR1, DR2, TV2 Charlie.
Pt. er det stadig kun DR og DR2
|
Har også læst andensteds herinde, at der skulle være tilknyttet de mest almindelige kanaler, hvorfor jeg også skyndte mig at bestillet DigitalStart... Men det kommer forhåbentligt meget snart...
|
 |
detlef
Guld medlem
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 20:40 |
20:32, fryser i Simpsons, sort kanal over det hele, forsøger gendan alt, stadig sort, kan ikke skifte favoritliste, er pt ved at reboote fra bunden... den er også blevet mega sløv til gendan alt i forhold til før....
|
 |
broeman
Super bruger
Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 01:06 |
detlef skrev:
20:32, fryser i Simpsons, sort kanal over det hele, forsøger gendan alt, stadig sort, kan ikke skifte favoritliste, er pt ved at reboote fra bunden... den er også blevet mega sløv til gendan alt i forhold til før....
|
Samme problem her i Århus, jeg trak stikket ud af boksen og lod den køle lidt af. Det er også længe siden jeg har gjort det sidst
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
|
 |
detlef
Guld medlem
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 07:02 |
Måtte reboote 3 gange igår.
|
 |
Fnulder
Guld medlem
Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 09:51 |
Jeg har konstant pixelering på alle kanaler lige meget hvor meget jeg genstarter min zaptor 
Nogen gode råd?
Bor i Aalborg
|
 |
summer
Bruger
Oprettet: 01-August-2006
Point: 192
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 10:28 |
summer skrev:
Før sidste opdatering havde jeg ingen udslag i DVB BER. Nu svinger det helt op til 400.
Før sidste opdatering lå Noise ratio konstant mellem 38-39. Nu svinger den mellem 36,5 og 37,5.
I dag har der to gange været sort skærm på alle betalingskanaler. Kun genstart af zaptor rettede op på det. Håber ikke det fortsætter.
Sporadiske pixeleringer. Konen myrder mig, hvis det sker under "Vild med dans"
2166601
Hals antenneforening/Aalborg
|
Lørdag:
Intet af ovennævnte er forbedret - også i dag frøs betalingskanaler og stikket hevet ud og genstart.
Det er åbenbart en generel forringelse efter opdateringen hos mange. Som ofte før, er det nok kun "toppen af isbjerget" som skriver om det her. Resten har åbenbart ingen problemer, eller trækker bare på skulderen.
Kunne det tænkes vi kunne få en forklaring og mulig udbedring af problemerne? Eller skal vi skrive til Stofa Support?
Selv om du selvfølgelig skal have lov at holde fri, var det rart hvis du kom på banen zulfo.
2166601
Hals/Aalborg
|
 |