Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
toffo
Junior bruger
Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:03 |
brandt00 skrev:
Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der.
|
Der var den! Mange tak! Der var lige den indstilling jeg havde overset. Var jo blind af frustration :)
|
 |
brandt00
Junior bruger
Oprettet: 23-Juni-2009
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:04 |
|
 |
JesA
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:15 |
kskruger; det du refererer til er en (el rettere fire) favoritkanallister man kan lave via "tools" menuen, IKKE en kanalredigering.
|
 |
JesA
Guld medlem
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:17 |
brandt00 skrev:
Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der. |
JEG ELSKER DIG  . jeg har siden jeg fik TV'et i december keglet rundt, bandet og svovlet, for at finde ud af kanalredigering. Og havde opgivet. Og så smider du lige guldkornene en tirsdag aften. TAK
MVH
|
 |
brandt00
Junior bruger
Oprettet: 23-Juni-2009
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:19 |
Hehe, er da glad for at jeg kunne hjælpe
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:24 |
JesA skrev:
brandt00 skrev:
Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der. |
JEG ELSKER DIG . jeg har siden jeg fik TV'et i december keglet rundt, bandet og svovlet, for at finde ud af kanalredigering. Og havde opgivet. Og så smider du lige guldkornene en tirsdag aften. TAK
MVH |
Det står ellers i den brugervejl. der følger med tv'et, hvordan man rediger kanalnummer.
|
 |
McNiklas
Guld medlem
Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
|
Sendt: 26-Januar-2011 kl. 11:13 |
brandt00 skrev:
Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der.
|
Takker 
|
 |
moho
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
|
Sendt: 26-Januar-2011 kl. 13:22 |
JesperLund skrev:
toffo skrev:
Havde godt nok regnet med bedre rådgivning her fra forummet....
|
Synes du selv at det er et godt råd at man skal rode i uautoriserede service menuer med risiko for at ødelægge TVet?
|
Mangler der nu ikke en advarsel, i stil med Windows, er Du nu helt sikker på Du vil gøre det og det.
Med risiko for ødelægge et Tv. Dette minder mig om dengang folk altid sagde om et CRT tv, det er billedrøret som er ved gå i stykker. Som om det kunne ske af sig selv!
Behøver en Computer formattere sin Harddisk hvis man piller i BIOS?  Eller for den sags skyld, hvis ens Computer går i stykker, da står ens Skærm af, hvad er det helt nøjagtig som skulle gå i stykker ved gå ind i uautoriserede menuer? Så hvor mon Forbrugerombudsmandens rolle bliver i denne påstand! Er det overhovedet lovligt "Indbygge noget selvdestruktivt, selvom man vil påståt noget u-autoriseret.
Redigeret af moho - 26-Januar-2011 kl. 13:26
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
|
Sendt: 26-Januar-2011 kl. 14:02 |
moho skrev:
Mangler der nu ikke en advarsel, i stil med Windows, er Du nu helt sikker på Du vil gøre det og det.
Med risiko for ødelægge et Tv. Dette minder mig om dengang folk altid sagde om et CRT tv, det er billedrøret som er ved gå i stykker. Som om det kunne ske af sig selv! |
CRT skærmene gik altid i stykker når røgen slap ud af kabinettet 
|
Venlig hilsen KB
|
 |
JesA
Guld medlem
|
Sendt: 26-Januar-2011 kl. 14:26 |
Brixen skrev:
moho skrev:
Med risiko for ødelægge et Tv. Dette minder mig om dengang folk altid sagde om et CRT tv, det er billedrøret som er ved gå i stykker. Som om det kunne ske af sig selv! |
CRT skærmene gik altid i stykker når røgen slap ud af kabinettet 
|
Jeg tror at det moho mener, er at man knap nok måtte sætte en bordskåner på toppen af kabinettet på et billedrørs-TV, fordi billedrøret så kunne gå i stykker. Eller at man efter at have slukket for apparatetet, ikke måtte tænde for det igen før det var gået en halv time, da billedrøret ellers ville blive ødelagt. Tilsvarende anakdoter / "formaninger"/"skræmmebilleder" Jesper Lund prøver at bringe til torvs - om et TV kan blive ødelagt fordi man åbner en servicemenu, evt. redigere i hvilket "Land" det befinder sig i, så er der squ' noget galt med TV'et. Og rent garantimæssigt vil jeg gerne se den producent/importør som vil fraskrive sig garanti på nedbrud pga at man har været inde i en menu på sit eget TV - i såfald vil det være rent guf for Forbrugerklagenævnet!!
...og således blev den tråd afsporet *gggg*
MVH
|
 |