recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stadig problemer med Samsung og kanal sortering!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStadig problemer med Samsung og kanal sortering!!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af brandt00 brandt00 skrev:

Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der.

Der var den! Mange tak! Der var lige den indstilling jeg havde overset. Var jo blind af frustration :)
Til top
brandt00 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2009
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:04
Wink
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:15
kskruger; det du refererer til er en (el rettere fire) favoritkanallister man kan lave via "tools" menuen, IKKE en kanalredigering.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:17

Aktiver "Rediger kanalnummer" Og så ind i Kanaladministrat. tryk på TOOLS, rediger kanalnummer og så skulle den være der.
JEG ELSKER DIG Smile. jeg har siden jeg fik TV'et i december keglet rundt, bandet og svovlet, for at finde ud af kanalredigering. Og havde opgivet. Og så smider du lige guldkornene en tirsdag aften. TAK

MVH
Til top
brandt00 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2009
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:19
Hehe, er da glad for at jeg kunne hjælpe Smile
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

JEG ELSKER DIG Smile. jeg har siden jeg fik TV'et i december keglet rundt, bandet og svovlet, for at finde ud af kanalredigering. Og havde opgivet. Og så smider du lige guldkornene en tirsdag aften. TAK

MVH

Det står ellers i den brugervejl. der følger med tv'et, hvordan man rediger kanalnummer.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 11:13

TakkerBig smile
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af toffo toffo skrev:

Havde godt nok regnet med bedre rådgivning her fra forummet....

Synes du selv at det er et godt råd at man skal rode i uautoriserede service menuer med risiko for at ødelægge TVet?

Mangler der nu ikke en advarsel, i stil med Windows, er Du nu helt sikker på Du vil gøre det og det.
Med risiko for ødelægge et Tv. Dette minder mig om dengang folk altid sagde om et CRT tv, det er billedrøret som er ved gå i stykker. Som om det kunne ske af sig selv!
Behøver en Computer formattere sin Harddisk hvis man piller i BIOS?  Wink Eller for den sags skyld, hvis ens Computer går i stykker, da står ens Skærm af, hvad er det helt nøjagtig som skulle gå i stykker ved gå ind i uautoriserede menuer? Så hvor mon Forbrugerombudsmandens rolle bliver i denne påstand! Er det overhovedet lovligt "Indbygge noget selvdestruktivt, selvom man vil påståt noget u-autoriseret. 

Redigeret af moho - 26-Januar-2011 kl. 13:26
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Mangler der nu ikke en advarsel, i stil med Windows, er Du nu helt sikker på Du vil gøre det og det.
Med risiko for ødelægge et Tv. Dette minder mig om dengang folk altid sagde om et CRT tv, det er billedrøret som er ved gå i stykker. Som om det kunne ske af sig selv!

CRT skærmene gik altid i stykker når røgen slap ud af kabinettet Wink

Venlig hilsen
KB
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

CRT skærmene gik altid i stykker når røgen slap ud af kabinettet Wink

Jeg tror at det moho mener, er at man knap nok måtte sætte en bordskåner på toppen af kabinettet på et billedrørs-TV, fordi billedrøret så kunne gå i stykker. Eller at man efter at have slukket for apparatetet, ikke måtte tænde for det igen før det var gået en halv time, da billedrøret ellers ville blive ødelagt. Tilsvarende anakdoter / "formaninger"/"skræmmebilleder" Jesper Lund prøver at bringe til torvs - om et TV kan blive ødelagt fordi man åbner en servicemenu, evt. redigere i hvilket "Land" det befinder sig i, så er der squ' noget galt med TV'et. Og rent garantimæssigt vil jeg gerne se den producent/importør som vil fraskrive sig garanti på nedbrud pga at man har været inde i en menu på sit eget TV - i såfald vil det være rent guf for Forbrugerklagenævnet!!
...og således blev den tråd afsporet *gggg*

MVH
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu