|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jt22:08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hvad for noget? hvad er det der bliver fyldt op?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der bliver hurtigt fyldt med URLs og så bliver dem jeg bruger ofte for uoverskuelige i browserlinien. Jeg laver altid selv klikbare links, så det bliver nemmere for den som skal læse dem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jt22:08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
jeg kan desvæærer ikke få den til at tilføje adressen som hyperlink. Der sker intet når jeg forsøger..
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hejsa Nu ved jeg ikke om stander problemet er blevet løst, men ellers er der et forslag her: http://www.klik1stik.dk/group.asp?group=584
|
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej jeg kigger mig stadig omkring, så kom endelig med flere bud :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |