recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Standerhtt + sub eller gulvhtt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStanderhtt + sub eller gulvhtt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: Standerhtt + sub eller gulvhtt?
    Sendt: 21-Juni-2009 kl. 12:30
Hej alle

Som en slags opfølgning til min egen tråd ang. subwoofer, har jeg tænkt mig at købe en W12.18P subwoofer, og en forstærker (subamp DSP)

Men jeg har nu tænkt lidt over at skifte mine fronter til en gulvhøjttaler. XTZ's topmodel er en gulvhøjttaler med et 10" baselement fra SEAS i siden, og den får en god anmeldelse på hifi4all.

Så hvad ville give den bedste oplevelse? - En ny Sub og beholde mine fronter, eller skifte fronterne ud med nogle fine gulvhøjttalere?

Anmeldelsen kan ses her

"Nå, først til det sjove: Bassen! Jeg må indrømme, at jeg blev bjergtaget af de blanke 10” basser. De leverer super DYBE hug, i en grad som selv Xavian referencen må kigge langt efter. Det kommer næsten i nærheden af dét, jeg har oplevet med Wilson Alexandria X2. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at en 10” kan ting i den dybe bas, som to Revelator 7” aldrig kommer i nærheden af. Et 12-tal til Seas/XTZ for det!"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu