|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
|
ja du har ret, jeg troede han mente import moms og afgifter, så der kommer ikke ekstra udgifter til det beløb der er ved checkout
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
|
Bare til orientering så (genud)sendes alle StarTrek filmene på DR HD med 5.1 lyd her i den kommende weekend
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps! Nemlig imorgen lørdag fra kl 8.55 til kl 18.00 ud i én køre på DRHD.
Go' finøjelse med at få firkantede øjne.
![]() |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
|
Ja, og resten på søndag ...
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Jeg har desværre ikke et fjernsyn som kan modtage MPEG-4 kanaler :( Og for dens sags skyld også ikke et fjernsyn som kan vise 24p, men det skal vi ikke diskutere nu :D
Jeg jeg kan nu "annoncere" at jeg har bestilt Star trek boksen med de 10 film nu og det blev 700kr PRÆCIS og selvfølgelig gratis porto :D Jeg sad bare lige og tænkte over hvad VAT betyder? Men tak allesammen :D
|
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
|
VAT = MOMS på engelsk
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
![]() |
|
Når okay tak :D
Er der nogle der ved om der er dk undertekster på ALLE disse rambo film? http://www.amazon.co.uk/Rambo-Ultimate-Collection-Brian-Dennehy/dp/B0018SHULU%3FSubscriptionId%3DAKIAJJFICQHIT5IW4N6A%26tag%3Dbd0b-21%26linkCode%3Dsp1%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB0018SHULU Jeg kiggede på BDLive og der står at der er undertekster på alle sammen, men hvis man skal købe dem enkelt hvis i england så er Rambo 4 ikke med DK undertekst så jeg vil bare lige hører :D Er der nogle som har den RAmbo boks som kan svarer på mit spørgsmål? :D
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Den boks har jeg søreme. Og der er kun dk tekst på de første 3.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Når okay :(
Så købt jeg nok ikke denne boks alligevel. Og dog, det er stadig 150kr. for 3 film med dk undertekst også kan man købe Rambo 4 ved siden af som koster 100kr. Man vil garanteret sparer penge alligevel :D
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Du får dem nok ikke billigere end på den måde. Jeg gjorde det samme, og så smed jeg bare den uden tekst væk, og lage den anden i boksen.
Prøv at tjekke priserne her. Dyrt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |