|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det er desværre ikke altid de har ret. Jeg har brændt følehornene et par gange, hvor det har været forkert. Men jeg vil være glad hvis du lige siger til, så er der nok et par stykker som skal have bestilt. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Jeg har HD-DVD udgivelsen som består af blandede afsnit, denne BD
udgivelse ser ud til at være serien fra 1966 kun, vil det så sige at det er hele sæson 1? Hvis ja så kan det jo næppe være "remastered" udgaven, eller? M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Jeg har HD DVD-udgivelsen lige her, og det er sæson 1.
|
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Nå! Det var jeg slet ikke klar over. Jeg ved ikke hvor jeg havde det indtryk
fra, men jeg troede at det var miksede afsnit fra forskellige sæsoner. ![]() M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Så har jeg fået min Star Trek - Original Motion Pictur Collection (filmene 1-6), samt TOS - Season 1 ind ad døren fra England. Har lige smidt The Motion Picture i, og kan bekræfte at der ER danske tekster på. Derudover ser den VIRKELIG flot ud. Lidt en skam det er den originale biograf-version, og ikke Director's Edition, men den kommer nok sidenhen, og indtil da lever jeg rigeligt med denne flotte udgave. Der skulle så også være tekster på de resterende 5 film (hvilket jeg ikke ser grund til at betvivle), samt TOS, som jeg dog først smider i afspilleren i morgen. KLASSE! |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Hvis der stadig er nogen der følger med i denne tråd, har jeg nu også haft min Star Trek - The Original Series, Season 1 UK BD i drevet. Jeg kan bekræfte at der også er danske tekster på denne udgivelse! Og til de priser den (og Original Motion Picture Collection) kan købes for (jeg brugte www.dvd.co.uk), er der ingen undskyldning for ikke at anskaffe sig dem ASAP! Begge dele er fantastiske udgivelser. Og Star Trek har aldrig set så lækkert ud! |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg følger med endnu. Jeg vil jo gerne vide om der er dk tekst på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Den er fin. Men det er altså hermed bekræftet! Og de er alle pengene værd! |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg kan se at filmene 1-6 koster ca. 110kr pr stk, hvis man køber boksen hos amazon. Det er ok.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Auchenbergdk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tak til Shaolin Star Trek - Original Motion Pictur Collection (filmene 1-6), samt TOS - Season 1, Begge dvd Blu-Ray er bestlit igår d.29/04-09, har idag 30/04-09 fået bekraftelse på at de er sendt fra www.dvd.co.uk Så nu venter vi bare |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |