recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Trek . n.g the best of both worlds
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Trek . n.g the best of both worlds

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Jeg har stadigvæk originale embalagen,men den er så brudt..

Ja og! Tape er opfundet
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:08
Prepaid Label: No additional postage is necessary. Please drop the parcel at your local post office.
Det er hvad der bliver beskrevet,men jeg har jo brudt embalagen
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24782
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja og! Tape er opfundet

Jeg har lige set, at den er ret billig. Så du kan være heldig, at du får penge retur, og får lov til at beholde den. Det vil jo koste dem mere, at få den retur. (Dansk porto)
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:10

Prepaid Label: No additional postage is necessary. Please drop the parcel at your local post office.

Du skal først skrive til dem så de godkender returnering
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:10
Hehe,ok nu har jeg så ikke en printer....sucks

1. Click the "Print all return labels" button to create your return authorisation form and return label. (You will also see a link to these forms in your return confirmation e-mail)
  2. Follow the packaging instructions on the delivery labels
  3. Send your items back to our fulfillment centre

Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:10

Det gør ikke noget, når der er fejl på produktet i forhold til deres hjemmeside. Jeg har gjort det, nogle gange efterhånden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:11
Jeg har lige klikket på den side Flemming henviste til..Og det var den samme jeg selv havde været inde på,og kan ik se det kan gøres anderledes en det..

Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja og! Tape er opfundet

Jeg har lige set, at den er ret billig. Så du kan være heldig, at du får penge retur, og får lov til at beholde den. Det vil jo koste dem mere, at få den retur. (Dansk porto)

Jamen hvordan ved jeg det,når jeg sender filmen retur,og de skriver vel ik til mig???
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:13

Jeg har lige klikket på den side Flemming henviste til..Og det var den samme jeg selv havde været inde på,og kan ik se det kan gøres anderledes en det..

Prøv dette i stedet for.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:15

Prøv dette i stedet for.

Det var så det samme. Hos mig, kan jeg sende en mail til dem, og så gå videre derfra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:16

Prøv dette i stedet for.

Det er den samme..
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:16

Jamen hvordan ved jeg det,når jeg sender filmen retur,og de skriver vel ik til mig???

Du skal skrive sammen med dem først.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu