|
Star wars Blu-ray box |
Besvar ![]() |
Side <1234 26> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har kigget lidt på det og vi har gjort er at sætte ja til at man bruger Amazon's valuta omregner, og de har en anden kurs en den som man finder på andre hjemmesider. Jeg mener at have læst at det er fordi amazon sætter et meget lille gebyr hvis man bruger deres omregner. Så når man bestiller en varer så skal man huske at trykke på GBP for så tager de prisen i pund. Lige i dette tilfælde der sparer jeg 3,5 kr så det betyder ikke alverden, men alligevel. Håber det hjalp ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
DOG skal det lige siges at hvis man betaler i pund og derfor IKKE bruger deres valuta omregner kan den bank man nu er medlem af lægge et gebyr på orderen så prisen enten bliver det samme som amazons valuta omregner pris eller måske endda dyrere.
Det er dog kun noget jeg har læst et sted for lang tid siden. Jeg ved ikke om det er korrekt!
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Sidst jeg tjekkede, ville Amazon have brugt kurs 8,86 hvis de skulle trække beløbet i DKK, men jeg valgte at betale i GBP, og banken brugte kurs 8,65.
Så for mit vedkommende er Amazon dyrere, hvis jeg skal betale i DKK. |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Ikke helt. Vælger du DKK trækkes der de DKK 529, men vælger du GBP trækkes der GBP 59,76, og det er så ikke sikkert at det bliver DKK 529, når beløbet trækkes på dit kort. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
||
på f.eks mastercard er gebyret jo ligeglad med om ens indkøb er danske kroner el. pund? så er kursen mindre er pund vel altid at foretrække ved alle handler, selvom nogle personer slet ingen gebyr har. edit: hertil skal nok tilføjes at jeg forstår gebyr som , pr. trækning, ikke som procentsats af kurs. det er jo forskelligt.
Redigeret af pendec - 06-September-2011 kl. 19:09 |
|||
![]() |
|||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
||
Ideen med at betale i sin egen valuta er noget kreditkortene eller butikkerne har opfundet for at tjene ekstra penge. Tidligere på året læste jeg på en netavis, at det altid er dyrere at bruge denne løsning og man som forbruger altid skal vælge den lokale valuta, hvis man ønsker at slippe billigst. Selv med kreditkortenes/bankernes vekselkurs er det billigere at betale med lokal valuta.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg mener også at have læst det et sted. Men da du nu har "bekræftet" det så fremover vil jeg købe i "deres" valuta.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Det er netop valutaomregningsgebyret jeg taler om. Men uanset hvad, så tvivler jeg på at der er nogen der vil får en dårligere pris ved at få pengene trukket i GBP i forhold til Amazons vekselkurs. |
|||
![]() |
|||
silva22 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
||
|
|||
![]() |
|||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Det er en så kaldt "film cell" som er et frame fra filmen da den blev filmet. Om det er fra den rigtige film rulle dengang filmen blev filmet eller om det er en kopi ved jeg ikke. Men man kan kun få en film cell hvis man pre-order boksen.
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
Kvickly har den til 600 kr. fra tirsdag.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |