recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star wars Blu-ray box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star wars Blu-ray box

Besvar Besvar Side  <12345 26>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Kvickly har den til 600 kr. fra tirsdag.
Hvor ser du det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 09:43
I deres tilbudsavis for næste uge. Side 58.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kvickly har den til 600 kr. fra tirsdag.
Hvor ser du det?
Ok, fandt den i deres avis. Fed pris. Så må vi se om elgiganten, med flere går ned også. Jeg har lige sendt en mail til elgiganten.

http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-serier/BDVDSWCOMPLE/star-wars-the-complete-saga-blu-ray
Hej.
Jeg kan se at i får denne på tirsdag på blu-ray, til 689kr. Men jeg har set i kvicklys reklame, at de får den til 600kr. Er den en pris i vil matche?
Mvh
Flemming Larsen
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 09:49
Du skulle have tilføjet:

P.S. Det er dumt at betale for meget, ikke?

LOL
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 09:53

Du skulle have tilføjet:

P.S. Det er dumt at betale for meget, ikke?

LOL
Ja, det skulle også have været med.LOL
Nu prøvede jeg at ringe til dem. Og de vil minimum matche det, når de så reklamen. Nu må vi så håbe at bilka også har den i deres avis. Så kan det være den kommer godt ned.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:03
ja jeg venter på den kan fås til det halve efter julWink.
blog_sabers620
blog_wampa620a

Redigeret af MMJ,75 - 09-September-2011 kl. 13:15
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 14:05
Bilka har sat den ned til 599 kr. i næste uge, den skulle ellers have kostet 699 kr.
Så det på:

Redigeret af Non-Desperado - 09-September-2011 kl. 14:05
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 14:45

Bilka har sat den ned til 599 kr. i næste uge, den skulle ellers have kostet 699 kr.
Så det på:
Jeg var også lige forbi bilka, for at spørge, om de ville matche prisen, hos kvickly. Og det gør de jo så.Big smile
Så jeg tager ud og henter en på tirsdag. Jeg gider altså ikke vente på den fra uk, for den sidste 100kr seddel. Så nu bliver den afbestilt hos amazon.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

blog_sabers620
blog_wampa620a

Og i de to billeder, er det de 2 sidste billeder der er fra Blu Ray udgaven
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

Og i de to billeder, er det de 2 sidste billeder der er fra Blu Ray udgaven
Det tror jeg det er. Den ene er jo logisk. Det er lidt for dumt, at man kan se hånden på dukkeføreren.Ouch

Redigeret af flemming larsen - 09-September-2011 kl. 15:55
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 19:13
Har netop fået en mail fra elgiganten at min ordre er blevet afsluttet. Kan det virkeligt være den når at komme i morgen med brevposten? Ville gøre det til en god lørdag aften.

Har ikke fået noget pakkenummer, så går ud fra den kun sendes som brev :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Har netop fået en mail fra elgiganten at min ordre er blevet afsluttet. Kan det virkeligt være den når at komme i morgen med brevposten? Ville gøre det til en god lørdag aften.

Har ikke fået noget pakkenummer, så går ud fra den kun sendes som brev :)
Det har jeg prøvet med en film fra dem før. Desværre var den sendt fra norge, så den var fremme efter releasedato.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 26>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu