|
Star wars Blu-ray box |
Besvar ![]() |
Side <12345 26> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor ser du det?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
I deres tilbudsavis for næste uge. Side 58.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
Ok, fandt den i deres avis. Fed pris. Så må vi se om elgiganten, med flere går ned også. Jeg har lige sendt en mail til elgiganten. http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-serier/BDVDSWCOMPLE/star-wars-the-complete-saga-blu-ray
Hej. Jeg kan se at i får denne på tirsdag på blu-ray, til 689kr. Men jeg har set i kvicklys reklame, at de får den til 600kr. Er den en pris i vil matche? Mvh Flemming Larsen |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
Du skulle have tilføjet:
P.S. Det er dumt at betale for meget, ikke? ![]() |
||
![]() |
||
|
Ja, det skulle også have været med. ![]() Nu prøvede jeg at ringe til dem. Og de vil minimum matche det, når de så reklamen. Nu må vi så håbe at bilka også har den i deres avis. Så kan det være den kommer godt ned.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||
![]() |
||
|
Bilka har sat den ned til 599 kr. i næste uge, den skulle ellers have kostet 699 kr.
Så det på:
Redigeret af Non-Desperado - 09-September-2011 kl. 14:05 |
||
![]() |
||
|
Jeg var også lige forbi bilka, for at spørge, om de ville matche prisen, hos kvickly. Og det gør de jo så. ![]() Så jeg tager ud og henter en på tirsdag. Jeg gider altså ikke vente på den fra uk, for den sidste 100kr seddel. Så nu bliver den afbestilt hos amazon.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
![]() |
||
|
Det tror jeg det er. Den ene er jo logisk. Det er lidt for dumt, at man kan se hånden på dukkeføreren.
![]() Redigeret af flemming larsen - 09-September-2011 kl. 15:55 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Har netop fået en mail fra elgiganten at min ordre er blevet afsluttet. Kan det virkeligt være den når at komme i morgen med brevposten? Ville gøre det til en god lørdag aften.
Har ikke fået noget pakkenummer, så går ud fra den kun sendes som brev :) |
||
![]() |
||
|
Det har jeg prøvet med en film fra dem før. Desværre var den sendt fra norge, så den var fremme efter releasedato.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |