|
Star wars Blu-ray box |
Besvar | Side <12345 26> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor ser du det?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I deres tilbudsavis for næste uge. Side 58.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, fandt den i deres avis. Fed pris. Så må vi se om elgiganten, med flere går ned også. Jeg har lige sendt en mail til elgiganten. http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-serier/BDVDSWCOMPLE/star-wars-the-complete-saga-blu-ray
Hej. Jeg kan se at i får denne på tirsdag på blu-ray, til 689kr. Men jeg har set i kvicklys reklame, at de får den til 600kr. Er den en pris i vil matche? Mvh Flemming Larsen |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 9
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skulle have tilføjet:
P.S. Det er dumt at betale for meget, ikke? |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det skulle også have været med. Nu prøvede jeg at ringe til dem. Og de vil minimum matche det, når de så reklamen. Nu må vi så håbe at bilka også har den i deres avis. Så kan det være den kommer godt ned.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
MMJ,75
Guld medlem Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||
Bruger udmeldt 9
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bilka har sat den ned til 599 kr. i næste uge, den skulle ellers have kostet 699 kr.
Så det på:
Redigeret af Non-Desperado - 09-September-2011 kl. 14:05 |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var også lige forbi bilka, for at spørge, om de ville matche prisen, hos kvickly. Og det gør de jo så. Så jeg tager ud og henter en på tirsdag. Jeg gider altså ikke vente på den fra uk, for den sidste 100kr seddel. Så nu bliver den afbestilt hos amazon.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg det er. Den ene er jo logisk. Det er lidt for dumt, at man kan se hånden på dukkeføreren.
Redigeret af flemming larsen - 09-September-2011 kl. 15:55 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har netop fået en mail fra elgiganten at min ordre er blevet afsluttet. Kan det virkeligt være den når at komme i morgen med brevposten? Ville gøre det til en god lørdag aften.
Har ikke fået noget pakkenummer, så går ud fra den kun sendes som brev :) |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg prøvet med en film fra dem før. Desværre var den sendt fra norge, så den var fremme efter releasedato.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | Side <12345 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |