|
Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køb den i Tyskland. Den skulle være med DK tekst. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Jeg ville også gerne have købt boksen hvis det havde været de original versioner af de gamle film, men dem ser vi jo nok desvære aldrig
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
Prøv at Google harmy despecialized. Det er dem mine unger får lov at se
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Jeg kender dem godt, selv går jeg efter 4k77 4k80 og 4k83 De har lavet 4k scan af de originale film ruller og har gjort et rigtigt godt stykke arbelde med dem, dog er 4k80 endnu ikke færdig og det forventes at tage en del tid inden den er det, desvære Men dermed også sagt at det er en skændsel at Lucas Film og nu Disney ikke vil udgive dem, det var de originale film jeg voksede op med og ikke det nymodens "lort" George Lucas lavede mange år senerer "Special Edition"
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Tak for tippet, men jeg gider bare ikke tysk tryk på skiverne, covers og i det medfølgende materiale i boksen. Det ville ødelægge en stor del af købet for mig. Redigeret af hedberg - 09-Juli-2020 kl. 20:09 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Bare ok. Jeg er selv ligeglad, med hvad der står på. Bare der er DK tekst på.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
Hvad med den engelske? |
||
![]() |
||
|
Så vidt jeg erinder er det ikke nordic subs på UK udgivelsen
|
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
Danish og German er ellers begge nævnt på Amazon UK, så er der ikke kun 1 udgave i hele europa? (Men jeg er ikke sikker)
|
||
![]() |
||
|
Efter BD.com, så er der DK på den Tyske udgave.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Mit svar var baseret på info fra Blu-ray.com, de nævner nemlig kun Engelsh SDK på UK udgaven De er normalvis til at stole på, men de kan jo også tage fejl
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Der var en "David Quílez Tierno" der har lagt et billede op af bagsiden af pakken og der er nævnt bl.a. danske tekster. Men shit der er mange der har oplevet ridser på både skiver (så meget at de ikke kan afspilles) og kasse - det skræmmer lidt :( |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |