recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars på Blu Ray?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStar Wars på Blu Ray?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Star Wars på Blu Ray?
    Sendt: 02-Februar-2009 kl. 20:34
Nogen idéer om hvornår den ultimative filmoplevelse vil være tilgængelig på Blu Ray? Jeg går udfra at episode 1-3 er i fin HD stand, men vi venter på at de gamle skal restaureres yderligere end da de kom ud i extended/remastered før episode 1 kom i '99.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 20:56
Et realistisk bud er om ca. 10 år. Vi taler om George Lucas her - jeg kan intet pænt sige om hans udgivelsespolitik, andet end for ham er fans, forbrugere og købere ikke mere værd end det skidt han træder på.

I mellemtiden kan du hygge dig med en langt bedre tv-serie og film: Firefly og Senerity. Ja ja - hån mig bare men jeg tager dem anytime over SW.
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 21:42
SF-Film har allerede nævnt til forhandlerne at de har fået at vide der arbejdes på Star Wars filmene. Disse har dog ikke fået en dato endnu
Til top
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 06:19

Ifølge dette link kommer Star Wars muligvis næste år, men de kan de jo nå at ændre mange til den tid.

http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#013009

Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 14:47

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

I mellemtiden kan du hygge dig med en langt bedre tv-serie og film: Firefly og Senerity. Ja ja - hån mig bare men jeg tager dem anytime over SW.

Ingen hån herfra  Firefly var klasse. Synd det kun blev til 1 sæson.

Ang. SW, så ville det ikke gøre noget om Lucas fik fingeren ud og udgav episode 4-6 i en fart. De ville være være den ultimative BD udgivelse sammen med LOTR. De 'nye' børnefilm, episode 1-3, kan han for min skyld sylte så længe han vil. Star Wars serien døde i 1983.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu