|
Star Wars: The Complete Saga (Blu-ray) |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Thomasdk1405 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej !
Til alle som måtte tøve og være i tvivl: udgaven af starwars the complete saga (ltd. ed med film strip) fra Amazon.co.uk ER MED DANSKE tekster !!
|
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
|
Satans. Så er det derfor ingen har tilbudt mig deres eksemplar til 100 DKR. ![]() |
||
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
|
Hej ,
Har lige fået Star Wars - The Complete Saga, (bluray), der er købt i Elgiganten. Det ser ud til at være en UK-version og på bagsiden står der KUN at der engelske undertekster (for hørehæmmede), så jeg vil gerne have be- eller afkræftet at der OGSÅ er DK undertekster på denne udgave inden jeg fjerner folien. Omslaget ligner denne: Findes der iøvrigt en DK (eller nordisk udgave) uden evt UK-censur ? (der står 12 år på denne fra Elgiganten.)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Der er DK tekst på fra UK, selv om der ikke står det. Der er en DK udgivelse. Et andet cover, men de samme disc.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
|
OK og mange tak for hurtig svar Flemming .
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
|
OK, men jeg går ud fra at der er præcis det samme indhold på diskene - dvs det kun er selve omslaget der er anderledes ?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Ja, det er helt de samme discs der er i.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
Den er også her:
Under Mere information - spørgsmål og svar bliver der spurgt om der er danske undertekster, og svaret er "ja".
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |