recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars The Rise of Skywalker (Steelbook)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars The Rise of Skywalker (Steelbook)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Star Wars The Rise of Skywalker (Steelbook)
    Sendt: 09-August-2020 kl. 17:00
Nogen der enten ved hvor jeg kan købe denne eller en der måsk har sin til salg herinde, skal bruge den til min søns fødelsdags gave, det er dem emeste han mamgler som BD steelbook


Redigeret af Hackerjac - 09-August-2020 kl. 17:03
Til top
hans50 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2018
Sted: løsning
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hans50 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 17:15
har set på Bilkas hjemmeside    Hilsen Hans j
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 17:42
Måske Amazon:

Man skal lige være opmærksom på hvor den sendes fra, og jeg kan ærligtalt ikke lige se det for denne. Confused
Mvh. JørgenT
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af hans50 hans50 skrev:

har set på Bilkas hjemmeside    Hilsen Hans j


Det må være et stykke tid siden, kan ihvertfald selv kun finde den på deres side som DVD alm BD og UHD, men tak for oplysningen Smile
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Måske Amazon:

Man skal lige være opmærksom på hvor den sendes fra, og jeg kan ærligtalt ikke lige se det for denne. Confused



Tjaa men 62£ for UHD Dead, så er den sq også betalt, tror han må undvære så, men tak for forsøget Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu