|
Star Wars Trilogy (Episodes IV-VI) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
silva22 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:22 |
Hej. Ønsker at købe denne star wars trilogy (episodes 4-6)box på dvd med dk tekst.
Skriv hvis i har en og vil sælge den. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har da en sådan box (inkl. en bonus-disc). Den kan du købe for 300,- plus porto, eller afhentet.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Har også sådan en boks, den grå/sorte dansk udgave. Hvad vil du give?
|
|
![]() |
|
Supefrank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 123 |
Hvis du hellere vil have den på BluRay sælges den forholdsvis billigt hos elgiganten:
Redigeret af Supefrank - 30-Marts-2013 kl. 15:41 |
|
![]() |
|
mjg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
Jeg har dem med box, du kan få dem for 120,- + porto.
Mvh Martin |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
Du kan hente min i Brøndby Strand for 100. Eller den kan sendes hvis du betaler portoen.
Hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |