|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() Sendt: 11-Maj-2007 kl. 11:25 |
Jeg har længe gerne ville finde en måde at starte DVBViewer med den grønne knap på min MCE fjernbetjening, da det er det eneste program jeg anvender på min HTPC. Men det har været mere end vanskelligt at finde en nem og stabil metode. Nu ser det dog ud til, at der er håb forude. Hjælpen hedder Eventghost og kan findes her: http://www.eventghost.org Med det program tog det mig under 10 minutter at programmere min fjernbetjening, så jeg ikke hele tiden skal ha' fat i tastaturet eller musen, når jeg skal starte DVBViewer. Hvis man kører med en MCE 2005 version af XP skal man dog huske at fjerne Ehtray.exe fra Run delen af registry, da den ellers vil starte MCE op. Jeg håber, at andre også kan ha' gavn af denne viden ;-) Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Du ser ikke nogen fordel ved at starte DVBviewer automatisk op ved start af Windows, vel?
For det er jo let at lave, men så havde du nok gjort det tænker jeg. |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Det har jeg haft kørende, men der havde jeg en del problemer med at den så ikke gik i standby igen, hvis den startede op f.eks. om natten for at checke for opdateringer, fordi DVBViewer kørte. Nu bruger jeg Recording Service plugin'et, så DVBViewer ikke behøver at starte op for at optage, hvilket gør at maskinen selv går i standby efter få minutters inaktivitet, hvis der ikke optages noget. Men jeg har så skullet ha' fat i et tastatur eller en mus for at starte DVBViewer, hver gang jeg har skullet bruge HTPC'en, hvilket specielt har drevet min hustru til vanvid. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, ok. Det er ikke helt problemløst hvad man end gør.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |