|
Start forfra bliver afbrudt før tid. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 22:12 |
|
Jeg har oplevet de sidste 3 gange jeg har startet et program forfra, at den afbryder programmet før det slutter.
Rimelig træls at starte en film forfra, og så stopper den 20 min før filmen er slut :-( Det er forskelligt hvor lang tid der mangler når den stopper, men det er typisk 5-15 min. for tidligt. Er der andre der oplever det, og ved om der findes en løsning ?? Redigeret af Moulder - 29-Januar-2012 kl. 22:13 |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er et kendt problem hos YouSee, at hvis man rammer over et hvis tidspunkt i forløbet af udsendelsen man gerne vil se forfra, så starter den ikke ra begyndelsen, men inde i midten et sted. Igen en af de mange tekniske små fejl ved YouSee boksen, der gør, at vi sidder herindeog brokker os - og det bliver næppe rette foreløbigt, da det kræver megen server kapacitet hos YouSee at få Start Forfra og arkiv til at køre helt flydende, også i rush hour. Jeg ærgrer mig også tit, at det ikke kører helt smooth, men da der stadig ikke er bedre alternativer end YouSee boksen, så kører jeg videre med skidtet, selv med disse mange små problemer
![]() |
||
Mvh
Dr.Ralph |
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
|
Tak for svar
Den starter fint fra begyndelsen, men slutter hver gang for tidligt, det gør ligesom at den funktion er ubrugelig. Og ja, der er mange problemer med YouSee og deres bokse. Det er helt utroligt at man bliver ved med at betale en mindre formue for deres lo.. !! Jeg har fuldpakken + YouSee plus, som så mange andre, og det koster samlet 539,- kr. pr. mdr. ![]() Til den pris skulle man nok kunne forlange, at de tilbud og features der findes i deres udbud, det burde virke. Jeg er lige på nippet til at bede dem om at hente deres lo.. Der må være alternativer der kan bruges, det kan knap blive ringere..
|
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Kirsten_hen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
|
Jeg tror, der er et eller andet box-system derude..., men jeg ville ikke skifte YouSee/TDC ud for guld. Firmaet har en fremragende service. Jeg har i min ejendom valgt YouSee bredbånd, selv om alle andre har valgt det billigere fibernet fra Dansk Bredbånd - hedder firmaet vist nu efter at ha' skiftet ejer utallige gange. Uanset ejere, har servicen altid været rystende ringe og supportmedarbejdere ret uvidende, men så er de til gengæld uforskammede... Det ka' godt være, at der af og til er nogle fejl hos YouSee - den nye er den, du nævner, når man benytter StartForfra. Da funktionen før har virket perfekt, har jeg stor tiltro til, at det kommer den til igen - at virke perfekt. Og i hvert fald leverer YouSee venlig og kompetent service, når man ringer - gratis - også selv om folk er fuldstændig oppe at ringe, fordi husalteret har en fejl.
Redigeret af Kirsten_hen - 30-Januar-2012 kl. 18:03 |
||
Bedste hilsner
Kirsten |
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke hvor god service det er, at man ringer til dem med en fejl som gør, at man ikke kan se tv, eller ikke har internet, og får beskeden, at de har et såkaldt "Call back" system, så en tekniker ringer til dig om 2 dage
![]() Det har jeg oplevet flere gange, det er sgu ikke optimalt. Forleden ringede jeg til dem fordi mit internet var nede, og der blev prøvet flere løsninger uden held. Fik beskeden, at en supporter ringer om 2 dage. 5 timer efter jeg ringede med min fejl, kom der en besked op deres hjemmeside, under driftinformation, at der var problemer med internettet i min by... Kan ikke forstå det skal tage 5 timer at få den besked ud... |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Da kundeservice imo virker som om, at det er kun unge karlsmart personer, der udover at være arrogante - ikke aner en disse om, hvad respekt for andre er + de ikke ved hvad ordet service betyder. (desværre kendetegnende for mange unge i dagens Danmark !)
Til gengæld så har jeg altid fået super service fra deres support afd. - som ved hvad de snakker om og er yderst hjælpsomme.
Og ja - der er ind i mellem måske nogle problemer med nogle bokse, softwaren fra Samsung eller YouSee's server kapacitet. Men jeg er sådan set tryg ved, at de får løst problemerne fortløbende.
Og verden bryder jo ikke helt sammen, fordi husalteret kortvarigt ikke lige virker, som det skal.
Har også erfaret, at man ingen vegne kommer ved, at være grov og aggresiv - i hverken skrift eller tale - som en hel del desværre tyr til - bl.a. herinde i diverse tråde og overfor de mennesker der er ansat til at hjælpe én.
Og forstår udemærket, hvis meget agressive og flabede kunder ikke kommer først i køen, når problemer skal afhjælpes. Den slags kunderer er imo ikke værd, at bruge særlig meget tid på. Da de helt sikkert aldrig bliver tilfredse, lige meget hvad !
Hårde ord vil nogen måske mene, men det er s.. træls at høre på det ensidige og aggressive niveau, som nogle altid befinder sig på.
En brugbar kommunikation mellem to parter handler imo om respekt og bærer ihf. ikke frugt med en aggressiv og egoistisk tilgang til tingene ! Redigeret af Roland - 30-Januar-2012 kl. 23:54 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
|
Jeg har flere gange talt med deres support medarbejdere, og de er rigtig som du siger, meget kompetente og ved hvad de snakker om.
Men at det skal tage 24-48 timer at få dem i tale, efter en fejl er konstateret, det er bare ikke optimalt.. Så kan det godt være man ikke tager skade af, at alteret ikke virker i nogle dage, men de tilbyder jo ikke nogen form for kompensation af deres tårnhøje månedspris. Men nu gik min harme mere på, at de har noget lo.. der ikke virker, og aldrig har virket efter hensigten. Det må da være frustrerende at være supporter på noget man godt ved ikke virker optimalt. Jeg genstarter min boks 3-4 gange i ugen, og har lige gjort det igen her til morgen, da den ikke kunne kontaktes overhovedet. Den hakker voldsomt ved afspilning af optagelser. Den hakker voldsomt ved afspilning fra arkiv. Den stopper før tid ved start forfra. Pludselig ingen signal, derfor ingen billede på div. kanaler. Det er bare nogle af de ting min Samsung boks har problemer med. Den er uhyggelig langsom til alt hvad den foretager sig.
|
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Kirsten_hen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
|
Moulder@
Når en supporter hos YouSee siger, at der vil gå op til 48 timer, før en eventuel fejl er fixet, kan det jo være alt fra 5 minutter til 48 timer. (Jeg har for øvrigt ikke oplevet andre udbydere give en sådan garanti. Oplevede engang at være uden internet i syv dage med forgængeren til Dansk Bredbånd.) Når jeg kontakter YouSee om en fejl, spørger jeg altid til, om der er anmeldt fejl for i "mit" område. And lo and behold: de fleste gange er det netop tilfældet, men den er ikke nået frem til supporterne endnu. Dine øvrige problemer lyder for mig som signalproblemer, men det er vel undersøgt? Du kan selv tjekke signalets styrke under indstillinger i menuen. (Jeg måtte skifte kabler i hele hytten, da jeg fik boksen.) Nu ved jeg jo ikke, i hvilket område du bor (jeg bor i hovedstaden), men YouSee laver stooore opgraderinger for øjeblikket. Det fortæller deres driftsinfo via mail på forhånd, og jeg har egentlig forståelse for, at det kan påvirke udsendelser dagen efter - i hvert fald formiddagen. Opgraderingerne sker jo ikke for at genere os, men netop for at det skal blive bedre i fremtiden. Det er en god ting at abonnere på driftsinfo, så man er "advaret" på forhånd- Jeg skal også for tiden ind imellem tænde og slukke for boksen, fordi den virker laaaangsomt. Det synes jeg ikke er et stort problem, men der er folk jo så forskellige.
Redigeret af Kirsten_hen - 31-Januar-2012 kl. 13:32 |
||
Bedste hilsner
Kirsten |
||
![]() |
||
|
Jeg er som regel også en tålmodig mand, men grænsen er ved at være nået.
De 48 timer er skam ikke indtil fejlen er rettet, var det bare det. Nej når jeg ringer til support, spørger de selvfølgelig til problemet, og så tjekkes de basale ting, signalstyrke, hvordan er dine kabler trukket, prøv at sluk og tænd osv. Den person er ikke tekniker, og hvis ikke de basale ting hjælper, så vil man blive kontaktet af en mere kompetent supporter, og det vil blive på et aftalt tidspunkt. Forleden jeg skulle fejlmelde, var det en formiddag kl. 10, og det hurtigste de kunne ringe tilbage, var dagen efter kl. 17. Der må være mange fejlmeldinger at tage sig af, når det skal tage så mange timer at komme til at tale med en supporter.
|
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Jeg har haft samme problemer med start forfra.
Da vi brugte det igår stoppede den igen for tidligt. DEN FØLGENDE UDSENDELSE KØRTE STADIG VÆK, OG DA JEG STARTEDE DEN FORFRA VAR DET FRA DET PUNKT HVOR DEN 1. UDSENDELSE STARTEDE. Så slutningen kan tilsyneladende reddes hvis den efterfølgende udsendelse ikke er slut endnu. |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
Yousee's support på bredbånd, er god. På TV siden er det mest positive man kan sige, at de somregel tager telefonen.
|
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|
LOL Man må håbe deres nye boks er lidt mere stabil - havde nu håbet de havde valgt en anden leverandør end Samsung
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |