recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Start forfra virker ikke..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStart forfra virker ikke..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Emne: Start forfra virker ikke..
    Sendt: 08-December-2009 kl. 23:55
Hej
 
Jeg har pludselig ikke funktionen "start forfra" og heller ikke "Arkiv" er længere tilgængelig..
Der er forbindelse til nettet, og Cinema virker fint..
Jeg har prøvet at genstarte boksen flere gange, men lige lidt hjælper det..
Har iøvrigt heller ikke modtaget besked om den seneste opdatering endnu..
 
Er der andre der oplever det..??
Jeg bor i Holstebro, har Samsung 3106.
 
Der står ikke noget under driftstatus på yousee.dk
Mvh

Moulder
Til top
christen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 08:30
Lyder underligt :/ Har læst om en der havde et ligende problem.
"Start forfra" virkede ikke og der gik lang tid og flere opkalde uden de fandt en løsning ("Nu skulle det være løst. Ellers må du ringe igen"). Det endte med at jeg selv fandt fejlen da jeg pludselig modtog en dobbelt regning. De havde oprettet mig to gange i systemet og så vidt keg kunne forstå var Start forfra koblet til det andet kort (som jeg ikke havde modtaget). Da det var rettet (og jeg selvfølgelig havde fået mine penge tilbage) ventede jeg lidt tid for at se om det skulle løse problemet. Det hjalp desværre bare ikke. Stadig ingen Start forfra. Flere forsøg senere og stadig ingen Start forfra bestilte jeg internet hos dem for at samle internet og tv pga. det var billigere. Ved oprettelsen målte de at signalet var for svagt og der kom en tekniker ud og skiftede stikdåsen. Teknikkeren (som vidst var fra Dansk kabel tv A/S?) var så flink at hun kiggede på min HD optager og fandt fejlen! Det var fordi YouSee havde skiftet netværkskode uden at oplyse mig om det og jeg kunne jo derfor ikke ændre den til den nye kode." (http://www.trustpilot.dk/review/www.yousee.dk)
Ved ikke om det er det... Men det er forsøget værd at tjekke.

Hilsen Christen
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 11:30
Jeg har idag modtaget og installeret den nye opdatering, men stadig ingen "Start forfra" eller "Arkiv" er at finde.. :(
Mvh

Moulder
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 23:12
Jeg oplever det samme. Det virker som om seneste opdatering har sat mit arkiv ud af drift.
 
Tilgengæld kan jeg godt spole/skippe  tilbage i en live udsendelse.
Kuro
Til top
Rowald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 08:10
Mit Start forfra virkede heller ikke efter den nye opdatering. Prøvede at slukke helt for strømmen, og så kom det igenSmile

Så mangler vi bare det fjernbetjeningen mute problemet ved (pil højre) youseeOuch Så er vi ved at være i mål.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Rowald Rowald skrev:


Så mangler vi bare det fjernbetjeningen mute problemet ved (pil højre) youseeOuch Så er vi ved at være i mål.
Det lyder som en defekt fjernbetjening. Prøv at søge lidt her i forummet, der er en masse der har fået tilsendt en ny fjernbetjening, incl. undertegnede. De er temmelig elendige de der fjernbetjeninger.
mvh Christian
Til top
Rowald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 15:17
Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu.


Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt opShocked

Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion.



Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Rowald Rowald skrev:

Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu.


Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt opShocked

Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion.



Selvfølgelig skal du puste dig op. En ny vil hjælpe på problemet. Alternativt kan du fortælle dem, at tasten 3 ikke virker, så sender de dig en ny. Det er ikke en software fejl.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 02:18
Oprindeligt skrevet af Rowald Rowald skrev:

Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu.


Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt opShocked

Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion.
 
Efterhånden har jeg lært/erfaret at man aldrig skal henvende sig til deres Kundeservice ! 
Brug deres Support afdeling isf.
Jeg ved ikke hvordan de ansætter folk i det firma, men de fleste af dem der sidder i kundeservice, ved så at sige ikke en dyt om, det de svarer på. De er imo Pi...Hamr....Værdl... !
Jeg har efterhånden utallige gange, fået totalt ubrugelige svar af unge knægte, der tror de er guds gave indenfor det her felt. Selv om det aldrig hjalp en disse.
 
Efterfølgende prøvede jeg at ringe til Support og her har jeg til gengæld, haft flinke og dygtige i røret og fået løst mine problemer. 
Så prøv evt. det - da det jo skal løses fra deres side af.
 
Mvh. Roland
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Rowald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 07:23
Det virkede! Der er en ny på vejThumbs Up  Utroligt at man skal spises a med, software update osv. og at man bare må se tiden an.

Tak til "jer" for min nye fjernbetjening Handshake
Og god weekend.
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2009 kl. 10:56
Efter at have afbrudet strømmen til boksen i 5 min., og derefter genstart, så virker både "Start forfra" og "Arkiv" igen.. Smile
Dejligt.
Mvh

Moulder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu