Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Moulder
Super bruger
Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
|
Emne: Start forfra virker ikke.. Sendt: 08-December-2009 kl. 23:55 |
Hej
Jeg har pludselig ikke funktionen "start forfra" og heller ikke "Arkiv" er længere tilgængelig..
Der er forbindelse til nettet, og Cinema virker fint..
Jeg har prøvet at genstarte boksen flere gange, men lige lidt hjælper det..
Har iøvrigt heller ikke modtaget besked om den seneste opdatering endnu..
Er der andre der oplever det..??
Jeg bor i Holstebro, har Samsung 3106.
Der står ikke noget under driftstatus på yousee.dk
|
Mvh
Moulder
|
 |
christen
Junior bruger
Oprettet: 08-December-2009
Sted: Danmark
Point: 33
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 08:30 |
Lyder underligt :/ Har læst om en der havde et ligende problem.
"Start forfra" virkede ikke og der gik lang tid og flere opkalde uden de fandt en løsning ("Nu skulle det være løst. Ellers må du ringe igen"). Det endte med at jeg selv fandt fejlen da jeg pludselig modtog en dobbelt regning. De havde oprettet mig to gange i systemet og så vidt keg kunne forstå var Start forfra koblet til det andet kort (som jeg ikke havde modtaget). Da det var rettet (og jeg selvfølgelig havde fået mine penge tilbage) ventede jeg lidt tid for at se om det skulle løse problemet. Det hjalp desværre bare ikke. Stadig ingen Start forfra. Flere forsøg senere og stadig ingen Start forfra bestilte jeg internet hos dem for at samle internet og tv pga. det var billigere. Ved oprettelsen målte de at signalet var for svagt og der kom en tekniker ud og skiftede stikdåsen. Teknikkeren (som vidst var fra Dansk kabel tv A/S?) var så flink at hun kiggede på min HD optager og fandt fejlen! Det var fordi YouSee havde skiftet netværkskode uden at oplyse mig om det og jeg kunne jo derfor ikke ændre den til den nye kode." (http://www.trustpilot.dk/review/www.yousee.dk)
Ved ikke om det er det... Men det er forsøget værd at tjekke.
Hilsen Christen
|
 |
Moulder
Super bruger
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 11:30 |
Jeg har idag modtaget og installeret den nye opdatering, men stadig ingen "Start forfra" eller "Arkiv" er at finde.. :(
|
Mvh
Moulder
|
 |
mgmg
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 23:12 |
Jeg oplever det samme. Det virker som om seneste opdatering har sat mit arkiv ud af drift.
Tilgengæld kan jeg godt spole/skippe tilbage i en live udsendelse.
|
Kuro
|
 |
Rowald
Junior bruger
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 49
|
Sendt: 10-December-2009 kl. 08:10 |
Mit Start forfra virkede heller ikke efter den nye opdatering. Prøvede at slukke helt for strømmen, og så kom det igen  Så mangler vi bare det fjernbetjeningen mute problemet ved (pil højre) yousee  Så er vi ved at være i mål.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 10-December-2009 kl. 10:27 |
Rowald skrev:
Så mangler vi bare det fjernbetjeningen mute problemet ved (pil højre) yousee Så er vi ved at være i mål.
|
Det lyder som en defekt fjernbetjening. Prøv at søge lidt her i forummet, der er en masse der har fået tilsendt en ny fjernbetjening, incl. undertegnede. De er temmelig elendige de der fjernbetjeninger.
|
mvh Christian
|
 |
Rowald
Junior bruger
|
Sendt: 10-December-2009 kl. 15:17 |
Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu. Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt op  Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion.
|
 |
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 10-December-2009 kl. 15:24 |
Rowald skrev:
Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu.
Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt op
Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion.
|
Selvfølgelig skal du puste dig op. En ny vil hjælpe på problemet. Alternativt kan du fortælle dem, at tasten 3 ikke virker, så sender de dig en ny. Det er ikke en software fejl.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
 |
Roland
Guld medlem
Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
|
Sendt: 11-December-2009 kl. 02:18 |
Rowald skrev:
Jeg har snakket med kundeservice ang. problemet. De siger det er en software fejl som de ikke har nogen løsning på endnu.
Det kunne være jeg skulle ringe igen og puste mig lidt op
Er ved at gå totalt amok over det. Kan faktisk ikke bruge guiden til noget som helst, da "højre pil" er ren mute funktion. |
Efterhånden har jeg lært/erfaret at man aldrig skal henvende sig til deres Kundeservice !
Brug deres Support afdeling isf.
Jeg ved ikke hvordan de ansætter folk i det firma, men de fleste af dem der sidder i kundeservice, ved så at sige ikke en dyt om, det de svarer på. De er imo Pi...Hamr....Værdl... !
Jeg har efterhånden utallige gange, fået totalt ubrugelige svar af unge knægte, der tror de er guds gave indenfor det her felt. Selv om det aldrig hjalp en disse.
Efterfølgende prøvede jeg at ringe til Support og her har jeg til gengæld, haft flinke og dygtige i røret og fået løst mine problemer.
Så prøv evt. det - da det jo skal løses fra deres side af.
Mvh. Roland
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
 |
Rowald
Junior bruger
|
Sendt: 11-December-2009 kl. 07:23 |
Det virkede! Der er en ny på vej  Utroligt at man skal spises a med, software update osv. og at man bare må se tiden an. Tak til "jer" for min nye fjernbetjening  Og god weekend.
|
 |
Moulder
Super bruger
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 10:56 |
Efter at have afbrudet strømmen til boksen i 5 min., og derefter genstart, så virker både "Start forfra" og "Arkiv" igen..
Dejligt.
|
Mvh
Moulder
|
 |