|
Start kanal på Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ps76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:17 |
Jeg har et Panasonic TX-P37X10Y, og når jeg tænder, starter det altid op på "TV". Det er upraktisk, da vi bruger parabol, og derfor manuelt skal ændre til "HDMI 3", hvor den er sat til.
Jeg har læst en ældre tråd her - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70801&title=x10-opstart-p-hdmi-2 - men den kan jeg ikke bruge, da jeg ikke har de samme knapper på min remote, som nok er nyere. F.eks. er den nævnte "TV/AV" knap 2 forskellige knapper hos mig.
Så hvordan kommer jeg problemet til livs? Skal jeg også ind i en "hotel"mode - og hvordan kommer jeg det?
|
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at se her:
Det er stort set samme vejledning som i dit eget link men her står der at du skal bruge AV-knappen! Redigeret af Pioneer540 - 17-Januar-2012 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
ps76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja tak - det virkede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |