recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Start problemer med BOXEE Box ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Start problemer med BOXEE Box ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Start problemer med BOXEE Box ??
    Sendt: 08-Marts-2012 kl. 17:48
Hej jeg har lige skiftet min WD Live TV ud med en Boxee Box. det er dog ikke problem frit :-(

Jeg har en 2T HDD tilkoblet som jeg har div. film osv på HDD'en har jeg lavet forskellige mapper og lagt filmene ind i dem det har altid virket fint på WD

nu er problemet så at jeg har koblet den 2T hdd til på min nye Boxee Box og den har scannet for video matriale og sagt der er 1227 fundne, MEN når jeg kikker i MINE FILM så viser den kun 6 film og 2xx i udentificerede videoer

hvor f.... er alle mine film henne ??

håber i kan hjælpe
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 19:46
Hvordan er dine filer navngivet? Den kan godt være lidt kritisk med det, et eksempel på korrekt navngivning:

forrest.gump.1994.XXX (altså adskil hvert ord med punktum, afslut med året den blev udgivet og så naturligvis .mkv .avi eller hvad det nu er). Personligt har jeg alle mine film i hver deres mappe.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Hvordan er dine filer navngivet? Den kan godt være lidt kritisk med det, et eksempel på korrekt navngivning:

forrest.gump.1994.XXX (altså adskil hvert ord med punktum, afslut med året den blev udgivet og så naturligvis .mkv .avi eller hvad det nu er). Personligt har jeg alle mine film i hver deres mappe.

hmm ja de fleste af mine filer er lavet i forkortelser... betyder det så virkelig den slet ikke vil vise dem i mine film menuen ?? Shocked
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 22:04
Som Kasper er inde på er Boxee box meget sart mht. sortering hvis den ikke syntes at have de helt korrekte oplysninger. Du kan gøre 2 ting - Omdøbe titlerne til det de hedder i virkeligheden eller manuelt søge efter covers på hver enkelt film i uidentificerede filer. Sørgeligt men sandt
En medarbejder fra Boxee nævnte en 3. mulighed som er at placere filmens cover(som du måske henter fra cdcovers.cc),  som .jpg inde i mappen med filmen og døbe den : folder.jpg .  En anelse trist at en så dyr medieafspiller lagger så meget på det område, når den er så suveræn på alle andre områder...

Redigeret af buenso80 - 08-Marts-2012 kl. 22:05
Til top
Dustwalker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Filskov DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dustwalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:14
Det passer ikke helt at man ikke kan afspille dem uden.
Man kan finde dem i gennem filer. og sp afspille dem der.
Under film kan man så gå ind under "unidentified" eller noget i den stil og slå op i en database hvor den så finder covers og resume mm.

Det tager lidt tid når du har så mange. Men det ser fedt ud når man slår op i sit film bibliotek og ser dem med covers og det hele. Men tror kun den kan finde de int. titler. har hvertfald ikke kunnet finde "Løvernes konge" o.lign. men "Lion king" "Finding Nemo" "Cars" osv.

Jeg har mere problemer med dens Apps... ;-)
Til top
Dustwalker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Filskov DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dustwalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:18
sry det meste havde buenso skrevet...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu