recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Start vinyl setup - argon eller rega
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Start vinyl setup - argon eller rega

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomaskk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2020
Sted: Nibe
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomaskk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Start vinyl setup - argon eller rega
    Sendt: 21-Marts-2020 kl. 18:06
Jeg er ny i vinyl verdenen så jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde 

Jeg skal købe en pladespiller i budgetklassen og valget står pt. mellem Rega intro + art dj 2 forforstærker eller argon tt-1 hvor der er indbygget riia. Jeg kan læse mig til at argons er stort set identisk med planar 1, men jeg ved ikke om det passer.

Er der nogen der har erfaringer med nogle af disse pladespillere?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2020 kl. 19:44
jeg har lige købt mig en rega P1 plus (indbygget riia) og jeg er voldsomt imponeret over lyden i sådan en entry vinyl-dreng med riia indbygget
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2020 kl. 08:39
Du bør gøre dig selv den tjeneste også at kigge på Project's pladespillere. Her får du også ret meget no-nense pladespiller for pengene. F.eks Essential III - her får du meget pladespiller for pengene!
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2020 kl. 14:31
Jeg var uheldig at købe en rega intro hos av connection som var meget følsom over for vibrationer

Jeg har et gulv hvor vibrationer nemt kan forplante sig i mit hifi rack,møbel og har derfor en i dag en pladespiller hylde fra hifiklubben, bare den billigste til 499kr, det perfekt sammen med min reloop 2000mk2 men ikke med en rega intro hvor der er vibration (dårligt gulv) der forplanter sig i pladespileren.

Den blev sendt tilbage 
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 13:48
Synd og skam B&O ikke længere laver pladespillere. Deres flydende ophæng var fantastiske, og gjorde pladespilleren endda meget resistent overfor dybe frekvenser, stamp i gulvet osv.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 13:55
ev tjek av connection de har 20 års fødselsdag

Redigeret af gasolin - 23-Marts-2020 kl. 15:39
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 15:36
jeg bruger min Rema planer 3 som jeg er meget glad for.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

jeg bruger min Rema planer 3 som jeg er meget glad for.

Har du købt den i Rema1000?

Klaus Smile
(Undskyld!)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

jeg bruger min Rema planer 3 som jeg er meget glad for.

Har du købt den i Rema1000?

Klaus Smile
(Undskyld!)
Ja sådanne er det automkorrectur. Det er selvf. En Rega planar.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu