|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 05-Maj-2010 kl. 11:07 |
Jeg sige tak for denne tid jeg har haft herinde, og beder om at alle mine indlæge blive slette.
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Hej Startrek,det var da trist,men du må ha det godt,hejsa.
Ps Hvorfor?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tror bare Startrek føler vi er på nakken af ham. Og det er jo slet ikke tilfældet. Hvis man stikker næsen frem, kan man risikere at få én på tuden, længere er den ikke
![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Hvis nu Startek rent faktisk underbyggede sine ufattelig mange påstande med fakta, eller udtalte sig om noget han rent faktisk ved noget om, så ville der ingen grund være til at være efter ham. Jeg opfordrede ham i en anden tråd, at han skulle kigge indad og prøve at se hvorfor folk er efter ham, men det har han tydeligvis ikke gjort, da han sidenhen blev ved med at køre den samme linie. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
DERFOR ER DER EN GOD GRUND TIL AT JEG TRÆKKE MIG FRA DETTE FORUM, DA JEG IKKE HAR NOGET AT GØRE I DETTE FORUM.
Beders så venlig om at Administratorbedes slette mig. |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Star Trek
Ligesom tingene ikke bare slettes fra en Harddisk er det vel svært slette alle en persons indlæg
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
såvidt jeg kunne se sidst, så tror jeg heller ikke han "startrækker" sig helt
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Ja,velkommen tilbage på forumet Startrek.
![]() |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Man har et standpunkt til man tager nyt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |