|
Start-Up Source Onkyo 809 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2013 kl. 01:34 |
Hej folkens....
Har et lille problem som jeg håbet nogle kunne hjælp med :) Har siden dag 1 med min 809'er været lidt træt af når jeg f.eks tænder mit tv, og så starter min 809'er osse op. Det er helt fint, men den starter så op på f.eks CBL/SAT source. Og kort tid efter skifter den så selv til TV/CD source, så jeg skal til og trykke f.eks CBL/SAT igen for og få gang i det. Jeg har nu langt om længe fået sat min Harmony one remote op, og har jo opsat den med at den skal sætte f.eks BD/DVD når jeg vælger se FILM på remoten. Men her skifter den stadig kort tid efter, over på TV/CD og så skal jeg lige trykke BD/DVD før det kører igen. Har prøvet google men har ikke kunne finde noget om dette ? Nogle der har en god ide ? På forhånd tak. :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fordi du har CEC (HDMI kontrol) slået til. Når du tænder for fjernsynet, giver fjernsynet besked til forstærkeren om at tænde, så du kan få tv lyden ud gennem dine højttalere.
Få det slået fra og styr det med din fjernebetjening. Klaus |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Mange tak Klaus...
Det var netop lige det der gjorde udslaget mange tak mester :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19850 |
Velbekom.
HDMI kontrol er smart - en smart fjernbetjening er smartere :-) Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |