recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stationær gamer pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stationær gamer pc

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 21:33
Så er jeg da ked af at have købt følgende til min dreng. Den kører nu helt stabilt og hurtigt, så når han engang gerne vil spille noget med vildere grafik, så kan det jo være at vi skal tænke en anden retning.



Redigeret af Bconrad - 27-September-2020 kl. 22:12
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Så er jeg da helt af at have købt følgende til min dreng. Den kører nu helt stabilt og hurtigt, så når han engang gerne vil spille noget med vildere grafik, så kan det jo være at vi skal tænke en anden retning.

Nu vil jeg ikke kapre stråden. Men en Lenovo TS140 er en server maskine. Den er kommer med enten 280 eller 450 watt strømforsyning. Den er ikke beregnet til at være en lydløs spille maskine. da den normalt står i et serverrum. Man kan risikere at der er specielle drivere eller patches som ikke kommer til Windows 10, da det normalt er en server maskine. Den har sikkert lang tids opstart og kan ikke skrue væsentligt ned for strømforbruget.
Det er en fin maskine og sikkert helt stabil. Men du har måske købt en lastbil til din søn, som sikkert havde mere sjov med en minibil. Smile
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2020 kl. 00:52
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Nu vil jeg ikke kapre stråden. Men en Lenovo TS140 er en server maskine. Den er kommer med enten 280 eller 450 watt strømforsyning. Den er ikke beregnet til at være en lydløs spille maskine. da den normalt står i et serverrum. Man kan risikere at der er specielle drivere eller patches som ikke kommer til Windows 10, da det normalt er en server maskine. Den har sikkert lang tids opstart og kan ikke skrue væsentligt ned for strømforbruget.
Det er en fin maskine og sikkert helt stabil. Men du har måske købt en lastbil til din søn, som sikkert havde mere sjov med en minibil. Smile

Det er faktisk en 80+ Platinum PSU såfremt det er 450W PSUen. 
Det er mere det at det en rigtig gammel platform med 4c/4t CPU uden de store opgraderingsmuligheder der gør jeg ikke vil anbefale denne computer. 

Redigeret af donfrankie - 28-September-2020 kl. 00:52
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu