recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stationær inkl 2 stk monitors
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStationær inkl 2 stk monitors

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusapt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Januar-2009
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Stationær inkl 2 stk monitors
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 01:49
Hejsa :D..

Håber virkelig her også sidder et par folk herinde som har styr på hardware for må erkende det hele er blevet lidt for indviklet til mig :).. kan ikke holde styr på hvad der kan passe samme og hvad for noget som ikke kan sættes sammen af hardware :)

Jeg har nu lagt et sjat penge tid siden et godt stykke tid og har nu besluttet mig for at opgradere min nørdhed :P.. min gamle stationær snart(3 år) har det ikke så godt med at sluge de nye spil mere og det irretere mig så grueligt at spille spil som lacker og hvor grafikken ærlig talt stinker :P..

Mit problem er så bare hvad skal en ny computer indeholde :).. den skal bruges til gaming af spil og lidt photoshop i ny og næ for hyggen skyld :).. Kravene er at mit logitech z-5500 skal kunne tilsluttes med bedste indvirkning såvel som mit sony w4500 tv :).. Der er som sådan ingen max pris på hvad delene til sammen koster dog vil jeg mene at når vi når de 20k så er det stop :P..
Derudover skal jeg bruge 2 stk monitors af bedste virkning :).. som sagt skal computeren kunne køre spil af god klasse og derfor skal opløsningen ikke være mindre end 1920x1280(eller hvordan det nu er ;)) og have en reponstid på 2 ms :)..

Håber nogen kan hjælpe mig og evt give mig nogen ideer :).. har hørt som en hovedregel at bundkkortet skal være noget af det vigtigste da det styre hvor meget det max må tage fra de andre dele af compen :)

Håber nogle kan komme med et par forslag

/Rasmusapt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu