|
Statisk lyd fra tv - "attenuator" |
Besvar |
Forfatter | |
EmilFrom
Ny bruger Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Marts-2015 kl. 10:59 |
Hej Recordere
Jeg har lige købt en lille skærm til brug med min PS3 og havde dermed også tænkt at bruge hovedtelefon stikket til lyden, men der er en lyd i hovedtelefonerne, sådan en lille "buzz" af hvid lyd. Jeg har set andre mennesker på diverse engelsktalende fora tale om en "attenuator", en lille volumen kontrol som man sætter imellem tv'et og hovedtelefonerne. Så skruer man helt op på tv'et og behøver ikke at skrue særligt meget op på hovedtelefonerne, og burde dermed fjerne meget af støjen. Kender i til nogle steder man kunne få sådan en eller evt. andre løsninger? Det ville være til stor hjælp. Ps. jeg har prøvet at bruge tv'et i alle mine stikkontakter rundt omkring og det har ikke noget med beskidt støj eller stikdåser.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |