|
Statsministerens nytårstale |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 11:11 |
Et lidt sjovt emne at komme med her, jeg ved det. Det skal ikke handle om talens indhold i denne tråd.
Er der andre end mig, der synes, det så ud som om, det var et mixet billede. Altså at statsministeren og hendes bord stod foran en blue screen og det var mixet sammen med en optagelse af vinduet med stearinlys? Jeg synes, det så sådan ud. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billedet manglede i det mindste skarphed og så lidt unaturligt ud. Det var en optagelse, da Helle jo på det tidspunkt var til Nytårstaffel hos Dronningen
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Ja, billedet så unaturligt ud, derfor mit spørgsmål.
Er det ikke normalt at den tale er båndet? |
|
![]() |
|
Eller var det snarere belysningen der gjorde, at billedet så sådan ud.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Selv om det SKULLE være en optagelse, behøver man da ikke at fifle med billedet! Det bliver for meget...
|
|
![]() |
|
Jeg sagde heller ikke bestemt, at der VAR fiflet. Jeg spurgte om andre også synes, det så sådan ud.
Det kan også skyldes belysningen i rummet. |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Synes bestemt ikke det så fake ud. Til gengæld synes jeg lyssætningen var noget dunkel og fesen...
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Så et klip i DR2's P1 Debat. Synes ikke, det så forkert ud, udover at lyssætning godt nok så noget trist ud. At baggrunden er sløret og forgrunden er skarp, er vel helt normalt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |