|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Dem med 2 dvi indgang og hdmi adapter kommer der vist ikke meget HD lyd ud af.
|
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Hmmm jeg fik mit kort med hjem fra en ven der var i
USA... der er indbygget HDMI i det. Men der kan sagtens kommer lyd med ud via HDMI donglen. ATI bruger nogle ubrugte pins på DVI porten til at spytte lyd ud (men det virker kun med den originale adapter som følger med kortet da de pins ellers ikke vil være forbundet) |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
specifikt har jeg et
PowerColor HD4850 (AX4850 512MD3-DHO) De har både lavet kort med og uden HDMI men "AX4850 512MD3-DHO" er med. http://www.powercolor.com/Global/products_features.asp?Produ ctID=2387 Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 13:17 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
sjovt at de ikke laver et kort med direkte hdmi til hdmi. |
||
![]() |
||
![]() |
|
et 4580 med hdmi kan i DK købes hos compumail (århus pc http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43231&a mp;type=0
Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 13:21 |
||
![]() |
||
![]() |
|
nyt problem den er med blæser |
||
![]() |
||
![]() |
|
Som jeg skrev i mit tidligere indlæg http://ati.amd.com/products/radeonhd4800/specs.html skrev:
HD lyd er specifikt nævnt for 4850 kortet. Jeg kan self ikke garantere for Club3D kortet med jeg kan garantere for at det funker (med HD lyd) med mit PowerCooler kort. Så vidt jeg ved er Både Club3D og powercooler relativt low budget firmaer der bare bygger kort ud fra AMD/ATI's ref specs. Med mindre Club3D har gjordt en aktiv indsats for at pille det ud så har den support for HD lyd. Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 13:46 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad angår HD audio står der i bunden af ati's side at Subject to digital rights management limitations; maximum supported audio stream bandwidth is 6.144 Mbps |
||
![]() |
||
![]() |
|
det kan man nok kun finde ud af, hvis man har kortet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
kortet med integreret HDMI og Display port findes desuden også på edbpriser hvis man ikke kan li compumail. Så jeg kan ikke helt se hvorfor i skriver at alle 4850 kort på edbpriser er med dual dvi.... http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=473986&se archArea=products&Soegeord=HD4850
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jep. Software er vigtig.... Jeg kunne ikke få det til at funke ordentligt med min ellers udemærkede PowerDVD 7 Ultra... så jeg måtte opgardere til PowerDVD 8..... Jeg har lidt kig på ArchSoft Totalt Media Theater (pga wmc integration) men jeg aner ikke om det virker ordentligt med HD lyd. |
||
![]() |
||
![]() |
|
LOL edbpriser er stenet. Søg på 4850 og du finder en lang række kort med Dual DVI. Alle hedder noget i stil med (HD 4850) Men i Club3D's kort har de fjernet mellemrummet :-) Søg på HD4850 og du skal finde :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |