|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Jeg er også selv træt af blæseren... Men det lader ikke til at 4830 har HD lyd (den findes uden blæser) Hvis man ikke kan leve med blæseren tror jeg ikke der er andet for end at vente til næste generation af kort :-( jeg går stærkt ud fra at HD lyd er med i de små grafikkort i næste generation.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
noget er hvad en producent skriver noget andet er hvad der reelt virker! Men hvis det er korrekt hvad gensplejs skriver, så køber jeg da sådan ét kort |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Altså.
Mit PowerCooler Kort virker med HD Lyd. Jeg har Set tests af ATI's reference kort hvor det klart fremgår at det virker med HD lyd. Om Club3D kortet så virker kan jeg ikke garantere. Men som sagt med mindre Club3D aktivt har pillet det ud så burde det virke. Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 14:40 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
fedt.... Så skal der snart købes nyt grej Hvor længe har det kort været ude? Det er da fuldstænfig gået min næse forbi |
|
![]() |
|
![]() |
Det har vel været ude i noget tid. Meeeeen 4850 og 4870 kortene henvender sig jo egentlig mere til gamere end til htpc folket. Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Heh, det er sådan et kort jeg skal have, en hurtig søgning siger mig at kortet ikke kan købes i DK men har fundet det i Tyskland, kan du fortælle mig om det er samme kort vi har med at gøre her ??
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu står der ikke noget om specifik model i det link. Men
PowerColor laver kun et 4850 kort med integreret HDMI og DisplayPort port så vidt jeg kan se fra deres hjemmeside. De andre 4850 kort de laver er så vidt jeg kan se alle sammen med 2xDVI port. Billedet ligner desuden også mit kort på en prik. Så jeg vi da klart antage at det er det samme som mit kort. Redigeret af gensplejs - 08-Januar-2009 kl. 23:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |