|
Statusmonitor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2016 kl. 08:11 |
Hej.
Jeg har lige opdateret til Windows 10,og også mine drivere. Har dog problemer med statusmonitor til min printer. Det er en Brother DCP-165C,synes jeg har prøvet alt. Er der nogen der har en løsning. Mvh |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv lige at google "DCP-165C status monitor win 10"
det første link er til brothers supportsider, og går du nederst står der lidt om status monitor, spm er bruger du built in driver eller brothers drivere?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Havde set denne side,men jeg har den også,men kan ikke få den online. ![]() Mvh. Ps. Det er dog ikke verdens undergang hvis den ikke kommer til at virke |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |