|
Steame musik fra andoid smartphone til stereoanlæg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvis det er en billig loesning du soeger til midlertidigt brug, saa har jeg flere gange brugt mit nokia bluetooth stereo headset.
koebte den i bilka for 100 kr i hvid men den var ogsaa i blaa til en flad 50'er.
stroem forsyningen fra nokiaen saettes til bag i reciveren og et minijack til phono kabel saettet i en stereo indgang paa reciver.
et kabel som f.eks dette http://www.av-cables.dk/minijack-til-2xphono/guldbelagt-minijack-til-2xphono-kabel-hvid-1-5m.html
Ikke verends bedste loesning men det virker fint til at streame fra android til en gammel reciver for en 50-150 kr.
|
||
![]() |
||
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
|
Smart, enkelt og billigt. Godt tænkt.
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
|
Det er korrekt set, honey player kan streame musik via Airplay - som en af ganske få applikationer - men kun afspilning af lokale filer inde fra selve applikationen, den giver ikke universal understøttelse for Airplay for alle applikationer. Du vil således ikke kunne streame via Airplay, hvis du vil spille fra en anden applikation som Spotify eller lignende. En anden begrænsning er at den kun understøtter streaming af mp3, såvidt jeg kunne forstå ville du streame noget flac. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Det er korrekt, min plan var at streame bla. flac. Så Airplay løsningen er ikke vejen frem.
Jeg havde håbet der eksisterede nogle dedikerede løsninger til at streame fra android til forstærker, med minimal eller ingen tab i lydkvalitet. Specielt fordi Sonos/NAS stadig ligger nogle år ude i fremtiden.
Men det ser ud til en Bluetooth løsning er vejen frem.
|
||
![]() |
||
Ole JN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2008 Sted: Switzerland Status: Offline Point: 14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |