|
Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling. |
Besvar | Side <12345 8> |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både ja og nej. Vores økonomi er sådan set udmærket, vi kan fint betale regningerne. Men banken og andre ser jo kun på hvor meget gæld vi har og om man er registreret i RKI. At man er registreret i RKI betyder jo ikke at man ikke kan betale sine regninger idag. Januar udsalg. Kan være en mulighed, så kan hun få penge i julegave. Men det er selvfølgelig lidt mere kedeligt (for hende, jeg er ligeglad med julegaver). Og med Apple tvivler jeg på noget særligt billigere priser.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsøgte lige - fik afslag. Måske køber jeg den bare hos CDon.com, bestiller den d. 14. december og betaling med 14 dages faktura. Så kan jeg betale den i starten af januar når jeg får løn og lægge halvdelen til side nu og tage den anden halvdel fra januar lønnen.
|
||
Thorvald. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når nu du ikke "har råd", hvorfor så gældsætte sig på den dyreste model af dem alle? Ipad Mini kun med Wifi - 2500 kroner http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/tablet/IPADMMD528KNA/ipad-mini-7-9-16gb-wifi-sort Den ekstra hukommelse får hun aldrig brugt, hvis hun kun skal bruge den til det ovennævnte. 3G kan hun (i de få tilfælde det er nødvendigt) klare gennem hendes iPhone. For øvrigt, så vil jeg råde til ikke at købe elektronik på afbetaling. Vent til du har sparet sammen i stedet.. Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man har styr på sin økonomi, så er man ikke registreret som dårlig betaler i RKI. Hvis man har styr på sin økonomi, kan man let kigge sin bankrådgiver i øjnene, kigge på sine indtægter og udgifter og så få et lån. Ellers sidder man overfor en "sælger" fra den forkerte bank! Klaus |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi det er det hun vil have. Jeg ser heller ikke helt behovet for 64 GB, men selvfølgelig - hvis hun gerne vil kopiere de fleste af sine billeder og musik over, såå.... Hvor meget plads er der egentligt ledig på en 32 GB hhv. en 64 GB model??
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jo have svipset tidligere af flere grunde, og det forsvinder ikke før de pågældende lån er betalt ud, hvilket kan tage flere år. Men nu var det ikke min privatøkonomi vi skulle diskutere.... Ærgeligt at Call Me ikke har iPads, for vi køber ofte hos dem.
|
||
Thorvald. |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej måske er du ligeglad men om det er en 3 eller 4. Men gensalg værdien er jo forskellig. Ligesom nye docs og andet udstyr ikke vil fungere med den gamle ipad
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
På min 16GB model er der 13,8 GB til rådighed (med IOS5) og der er 10,8 tilgængelige. Hvor mange GB billeder har konen? Klaus |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men er økonomien ellers i orden bør banken ikke være noget problem at handle med. Klaus |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske, men jeg mener ikke det er så relevant. Den skal ikke sælges som brugt. Den gives sandsynligvis til hendes søskende på Filippinerne.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er de - set fra en banks synspunkt er økonomien sikkert ikke i orden. Tror jeg - de har jo nogen standard satser, som sandsynligvis ikke passer på alle. F.eks. hvis man har så og så meget gæld, så er der lukket. Så nej, jeg vil ikke snakke med banken om lån. For nogle år siden så de gerne at jeg skiftede bank, men det lod jeg gå ind af det ene øre og ud af det andet. De skal ikke bestemme om jeg skal skifte bank.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det forstår jeg ikke - har du 13,8 GB eller 10,8 GB, når du pakker den ud af æsken og tænder den første gang? Hun har nok omkring 18 GB billeder på sin computer. Plus musik ca. 25 GB, hvis hun bare kopierer det hele over.
|
||
Thorvald. |
||
Besvar | Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |