|
Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling. |
Besvar | Side <1 5678> |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu står sofaen lige ved siden af hendes computer.... Så ja, computeren med den store skærm og det gode tastatur er bedre til at tjekke facebook end at bruge en tablet til det. Men lige præcis i sofaen bliver det lidt svært med computeren - men det er jo at fordreje det....
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej Computercity havde jeg ikke lige tænkt på. Min allerførste computer købte jeg på en ComputerCity konto.... Længe siden.....
|
|||
Thorvald. |
|||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har desværre ikke haft tid til at læse alle indlæg, men hvis du vælger computercity kan man få 4,5% ved at være medlem af forbrugsforeningen (koster 132 årligt med mange rabatordnininger).
Har du tjekket Fleggaard syd for grænsen? Ved afhentning (forslag til juleudflugt med diverse billige varer) koster den sidste nye med 64gb kr. 5499,-. |
|||
Blomstermand
Ny bruger Oprettet: 01-November-2012 Sted: Odense S Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu ville jeg aldrig selv købe på afbetaling, så det er ikke det jeg kigger efter.
Men har hørt en reklame i radioen (Nova) og et finansierings selvskab som har en julekampange, husker ikke navnet, men mon ikke det bare krævet et par timers radiolytning. Ellers også er der Ikano, som på et tidspunkt lånte penge ud, uden renter og gebyer, formoder at firmaet så må betale noget for det. (ilva) Venlig hilsen Blomstermand c",)
|
|||
akneboy
Super bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Spar sammen og køb den kontant, du får alligevel ikke lov til at købe på afbetaling hvis du er i RKI.
Når du nu har en pc ved siden af sofaen er det da vanvittgt at sætte sig i yderlige gæld for en ipad.... Er jeg den eneste det tænker det????
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det afhænger af hvor jeg køber den henne. Hvis de havde den hos Call me, kunne jeg nok. Men jeg tror nu nok at jeg - hvis dette bliver julegaven jeg vælger - køber den hos CDon, på 14 dages faktura. Og så køber den ca. d. 14., sådan at jeg kan betale fakturaen i starten af januar. Så belaster denne julegave ikke december, der jo er dyr nok i forvejen - og så er den betalt til den tid.
|
|||
Thorvald. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej........ Klaus |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis alt andet glipper, så prøv https://www.ferratum.dk
ÅOP 1000-2300% Fx 6000 kr. i 45 dage = ÅOP 1003,24% = 8100 kr. at betale tilbage. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hehehehehehe - ret vildt......
|
|||
Thorvald. |
|||
peejay
Bruger Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej
|
|||
Among
Super bruger Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
3 tilbyder salg af iPad (naturligvis kun udgaverne med både Wi-Fi og 3G) på afbetaling i op til 24 mdr. til 0 % i ÅOP. Man skal dog som minimum betale for 6 mdr. mobilt bredbånd (mindstepris 513 kr). Selv hvis man indregner abonnementet som en form for kreditomkostning, så er der stadig tale om en ganske lav rente.
Prisen for en iPad 4 - 64 GB - koster 6.049 kr hos 3, mens en tilsvarende hos eksempelvis Elgiganten koster 6.399 kr. |
|||
Among
Super bruger Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Med andre ord er den samlede mindstepris hos 3, over 24 mdr., kun 163 kr højere end kontantprisen hos Elgiganten. Selv hvis man har likvider nok i banken til et kontantkøb, vil det (sandsynligvis) bedst kunne betale sig at benytte 3's tilbud, og lade pengene trække renter i banken.
|
|||
Besvar | Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |