|
Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling. |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet. Jeg havde egentligt opgivet at købe hos 3, fordi jeg er altid blevet afvist af deres kreditpolitik (mærkeligt, når jeg godt kan købe hos CallMe). Men jeg skulle da lige prøve igen, men dog med samme resultat. Så kom jeg i tanke om at prøve med min kone - hun kunne så godt - så det gjorde jeg - det er jo mig der betaler regningerne alligevel. Jeg skal bare lige huske at slette kvitteringesmailen fra 3, fra hendes computer..... Shhhhh, I må ikke sige noget vel....
Så mangler vi bare julegaven til mig...... Hmmmmm - tjaaa, jeg ønsker mig aller mest tror jeg denne Panasonic HDD+Blu-ray+DVD-optager. Men den kan desværre ikke købes hos hverken CallMe eller 3 eller så'n.... Til gengæld kan man hos CallMe købe en Asus Ultrabook Zenbook UX32VD, den kunne jeg også godt lidt tænke mig, meeeeen, men, men, men. Jeg ville hellere have DVD-optageren. Er der andet jeg ønsker mig? Tjaaaa, at blive fri for jul - tja men det går nok ikke i opfyldelse. Andet? Jo måske Smallville serien på DVD. Bare ærgeligt at den ikke kan fås med danske tekster. Andet? Jo da! En lottokupon med mindst 1 mio. i præmie på - se dét ville være en god julegave..... hahahahahahaha.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |