recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling.

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 06:49
Tak for tippet. Jeg havde egentligt opgivet at købe hos 3, fordi jeg er altid blevet afvist af deres kreditpolitik (mærkeligt, når jeg godt kan købe hos CallMe). Men jeg skulle da lige prøve igen, men dog med samme resultat. Så kom jeg i tanke om at prøve med min kone - hun kunne så godt - så det gjorde jeg - det er jo mig der betaler regningerne alligevel.   Wink  Jeg skal bare lige huske at slette kvitteringesmailen fra 3, fra hendes computer.....  Wink   Shhhhh, I må ikke sige noget vel....
 
Så mangler vi bare julegaven til mig...... Hmmmmm - tjaaa, jeg ønsker mig aller mest tror jeg denne Panasonic HDD+Blu-ray+DVD-optager. Men den kan desværre ikke købes hos hverken CallMe eller 3 eller så'n.... Til gengæld kan man hos CallMe købe en Asus Ultrabook Zenbook UX32VD, den kunne jeg også godt lidt tænke mig, meeeeen, men, men, men. Jeg ville hellere have DVD-optageren. Er der andet jeg ønsker mig? Tjaaaa, at blive fri for jul - tja men det går nok ikke i opfyldelse. Andet? Jo måske Smallville serien på DVD. Bare ærgeligt at den ikke kan fås med danske tekster. Andet? Jo da! En lottokupon med mindst 1 mio. i præmie på - se dét ville være en god julegave..... hahahahahahaha.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu