|
stefans hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefan juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2012 Sted: aarhus Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2013 kl. 21:48 |
nu har min hjemmebio snart været under opbygning i et år så jeg vil lige vise min opsætning i første omgang hvad jeg har også sener billeder af hele setup men er næsten færdig med med at svejse et stativ på arbejde ca 1,80 høj som skal stå i et skab med hylder af påfugl træ og LED bånd ( rødt) samt blæser der er tempertur styret og skabet skal måske have glas låge Projekter:Raasdal LED800W Receiver: onkyo TX-SR608 Nas: Thecus N2200XXX Media center 1: raspberry pi med xbmc Media center 2: boxee box med boxee box sofware Media center 3: Føniks Intel Ivy Bridge i5/HD7770 Medium Gamer (Fractal) højtaler og bas Digix men der kommer snart 1 : ARGON 6344C centerhøjttaler - Sort ( center 2:CERWIN-VEGA VE-8F højttaler - Sort ( front) 2:CERWIN-VEGA VE-5M højttaler - Sort ( bag ) 1: Tangent EVO E8 ( sub ) det var alt fra mit setup ind til nu håber i kunne lig det hilsen stefan juul ![]() |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er sku ikke så mange der forsøger sig med CV til surround setups, så fra min side af er det kæmpe thumbs-up! dog vil jeg sige den argon bør skiftes ud til denne: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/center/cerwin-vega_ve-5c_centerhoejttaler_sort.htm
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hej Stefan, du må kunne tage nogle billeder af dit eget setup, gider ikke se HFK's billeder
|
|
![]() |
|
stefan juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2012 Sted: aarhus Status: Offline Point: 31 |
jo self det vil jeg gøre de kommer i løbet af ugen når jeg får stativet hjem det var enlig bare for at høre jeres mening
![]() |
|
![]() |
|
Men de højtaler fra hifi klubben som der kommer i fremtiden
|
|
![]() |
|
her er så lidt billeder af min hjemmebio setup ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
beklager rodet men er ved at flytte rundt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |