recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stefans hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stefans hjemmebio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stefan juul Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-November-2012
Sted: aarhus
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefan juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: stefans hjemmebio
    Sendt: 07-April-2013 kl. 21:48

nu har min hjemmebio snart været under opbygning i et år så jeg vil lige  vise min  opsætning i første omgang hvad jeg har også sener billeder af hele setup men er næsten færdig med med at svejse et stativ på arbejde ca 1,80 høj som skal stå i et skab med hylder af påfugl træ og LED bånd ( rødt) samt blæser der er tempertur styret og skabet skal måske have glas låge

Projekter:Raasdal  LED800W

Receiver: onkyo TX-SR608

Nas: Thecus N2200XXX

Media center 1: raspberry pi med xbmc

Media center 2: boxee box med boxee box sofware

Media center 3: Føniks Intel Ivy Bridge i5/HD7770 Medium Gamer (Fractal)

højtaler og bas Digix men der kommer snart

1: Tangent EVO E8 ( sub )

det var alt fra mit setup ind til nu håber i kunne lig det

hilsen stefan juul Tongue

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 21:56
Der er sku ikke så mange der forsøger sig med CV til surround setups, så fra min side af er det kæmpe thumbs-up! dog vil jeg sige den argon bør skiftes ud til denne: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/center/cerwin-vega_ve-5c_centerhoejttaler_sort.htm Wink

LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 21:57
Hej Stefan, du må kunne tage nogle billeder af dit eget setup, gider ikke se HFK's billeder
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefan juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 22:20
jo self det vil jeg gøre de kommer i løbet af ugen når jeg får stativet hjem det var enlig bare for at høre jeres mening
Smile
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefan juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 22:38
Men de højtaler fra hifi klubben som der kommer i fremtiden
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefan juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2013 kl. 21:45

her er så lidt billeder af min hjemmebio setup
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefan juul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2013 kl. 21:46
beklager rodet men er ved at flytte rundt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu