|
Stereo Forstærker med Airplay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2012 kl. 14:56 |
Hejsa,
Jeg undrer mig lidt over manglen på forstærkere med Airplay. Er der nogen herinde som har gode på bud på en sådan? Der er en del surround receiver og lignende, men jeg har ikke set nogen stereo forstærkere? Og hvorfor dette behov. Jeg har al musik på min NAS (tabsfrit format) og bruger i øjeblikket SB Duet, men den er ikke altid lige stabil, SB komprimerer musikken og controlleren er heller ikke optimal med 800+ albums. Synology har en app DS audio der kører upåklageligt på min Ipad og derfor er et alternativ at bruge Airplay (som jeg forstå er ikke komprimeret) til at smide direkte overpå min forstærker. Min nuværende forsærker undestøtter dog ikke Airplay. Derfor, hvilke Airplya forstærkere kender I til - som kan anbefales. |
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du er glad for dit nuværende set up, kan du vælge enten en Airport Expess eller Apple TV
Begge har optisk udgang, Apple TV har også HDMI til TV ud over optisk udgang. Hvis din iPad er en 2 eller 3 kan du også spejle din iPad skærm på din fladskærm, samt bruge aiplay til at afspille video direkte vi ATV til fladskærm (alle iPad modeller) |
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Interessant - jeg har overvejet dette set-up. Jeg kender nogle stykker det har Airport Express - og stabiliteten hos dem er ikke i top.
Jeg har Ipad2 og køber inden længe Apple TV 3. MEN hdmi fra Apple tv skal gå til fjernsyn, og dermed skal den optiske udgang gå til min analoge forstærker. Problemet er så min forstærker ikke har en optisk indgang og kun har analoge phono indgange. En mulige er at købe en billig optisk/digital til analog phono converter (set til 350 DKK), men jeg spekuler er om en sådan converter er noget værd. Men jeg hører gerne om erfaringer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |