recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stereo setup anbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stereo setup anbefaling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: stereo setup anbefaling
    Sendt: 24-November-2012 kl. 10:35
Jeg har i dag i min stue et lidt wierd setup..

Marantz SR5003 + Fazon F5 + Beolab 3 (rear) og en Fazon center + PV1 sub, men egentlig tilfreds med det, men konen er lidt træt af pladespilleren, så vil gerne rykke det ind på kontoret, så jeg kan sidde og nyde lidt musik.

= mangler et stereo setup... Mediet er en Rega Planar RP3 pladespiller og søger anbefalinger på en lille stereo forstærker + et par "reol" højtalere gerne hvide, lette at gemme, som spiller godt.. budget en 5000-8000kr for forstærker + højtalere.

det er ikke Volume 100% de skal spille, det er bare stille og rolig musik, bliver det højt, så bruger jeg min WA6 + hovedtelefoner.

Det må da også gerne være billigere...

har kigget en smule på B&W CM1´ere, men så er hele budgettet smidt bare på højtaleren, men er glad for lyden fra dem, spiller faktisk bedre end CM8.

Redigeret af Rasmusdc - 24-November-2012 kl. 10:36
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu