|
Stereoforstærker med optisk indgang |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:20 | |||
Ja, jeg er ganske enig. Der er sikkert også mange, der gerne vil køre med hdmi til en stereoforstærker, fordi de af forskellige årsager ikke ønsker surround, men gerne vil holde kabelroderiet nede på et minimum.
Det er som om, hifi-producenterne konsekvent er tre-fire år efter udviklingen og efterspørgelsen i markedet.
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:22 | |||
|
||||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:34 | |||
Jeg ved ikke lige hvad du snakker om. Det jeg taler om med EQ her er at kompensere for de peaks og dips der opstår i rummet. Angående balance mener jeg at man kan indstille hvor langt man sidder/ligger fra højttalerne, her kan auto-setup oven i købet klare det for en. At sidde og lytte sig frem til hvordan balance knappen på en stereoforstærkere skal stå, er nok ikke den mest præcise løsning medmindre man har trænede ører, og er vist også langtfra alle der ligger inde med en dB-måler. |
||||
make
Bruger Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:34 | |||
Der er også
Onkyo A-5VLhttp://fpn.dk/digitalt/lyd/article1988586.eceDen har jeg selv og er meget tilfreds med den. |
||||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:56 | |||
Ja jeg endte selv med en surround reciver da jeg havde brug for digitale indgange, men dengang jeg købte kunne man simpelt hen ikke få en stereo forstærker med D/A til menneskepenge. Det kan man altså åbenbart godt nu, så lidt sker der da. Så mangle det bare at man kan få en med HDMI også.
Onkyo havde jeg ikke set tidligere. Den ser spændende ud. Lur mig om ikke det er noget klasse d agtigt noget. Den koster 245 pund på amazon UK... Så er vi lige ved at være der hvor trådstarter gerne vil hen. http://www.amazon.co.uk/Onkyo-A-5VLB-ONKYO-AMPLIFIER-Black/dp/B002RVZP78 MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 27-Januar-2011 kl. 15:07 |
||||
dysterland
Bruger Oprettet: 25-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 195 |
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 18:48 | |||
Det har du da ret i. Ikke at der er noget i vejen med 20 år gamle Tannoy, men det hele virker som en noget mærkelig opstilling... |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |