recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereolab's Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereolab's Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 21:22
Der kan jeg sagtens følge dig. Godt du kan få lov til at skyde det af en gang imellem så går det nok hehe
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Der kan jeg sagtens følge dig. Godt du kan få lov til at skyde det af en gang imellem så går det nok hehe
Ja, har ikke fået nogen klager i de 5 år jeg har boet her, så det tager jeg som et tegn på at jeg ikke har været urimelig Wink
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 22:13
Fede højtalere ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Fede højtalere ;-)
Haha.. I den gradWink
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 23:26
Glæder mig til at følge projektet! Jeg skylder vist også noget mad, så du siger bare når jeg sakl komme forbi med et par burgere og se/høre det :)

Inspirationsstuen du har linket til, ser fed ud. Mht. bagkanaler, så hvis du vil vente lidt med at brænde 40k af på 4 Procellabagkanaler, så kender jeg én der netop har købt disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/cambridge_ws30-_hojttaler.htm
Ud fra hvad han siger, er de et fund til prisen. Kun 9cm dybe og måler/spiller over al forventning - og så er de meget pæne i et stuemiljø. Jeg tror i hvert fald pengene er givet bedre ud på noget DSP+subs fremfor Procella bagkanaler :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Glæder mig til at følge projektet! Jeg skylder vist også noget mad, så du siger bare når jeg sakl komme forbi med et par burgere og se/høre det :)

Inspirationsstuen du har linket til, ser fed ud. Mht. bagkanaler, så hvis du vil vente lidt med at brænde 40k af på 4 Procellabagkanaler, så kender jeg én der netop har købt disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/cambridge_ws30-_hojttaler.htm
Ud fra hvad han siger, er de et fund til prisen. Kun 9cm dybe og måler/spiller over al forventning - og så er de meget pæne i et stuemiljø. Jeg tror i hvert fald pengene er givet bedre ud på noget DSP+subs fremfor Procella bagkanaler :)
Du er velkommen!

De ser faktisk meget fede ud de Cambridge. Dem kunne jeg godt finde på at købe, som et billigt fix.Thumbs Up
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 11:06
Hvor højt pladserne du dine LCR , i forhold til ørehøjde.

Jeg forventer selv at være klar med den modificerede bafflewall i aften
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hvor højt pladserne du dine LCR , i forhold til ørehøjde.

Jeg forventer selv at være klar med den modificerede bafflewall i aften
Procella'erne har en spredning der hedder 5 grader op og 30 grader ned. Procella anbefaler at man placerer den 5/8 oppe på lærredet, men jeg tror at den anbefaling gælder når man har flere stolerækker. Det har jeg ikke, så regner med at placere dem så den akustiske akse flugter med ørehøjde, dvs. så bunden af wave guiden flugter med ørehøjde, men det vil nok ikke gøre noget hvis man placerer dem lidt højere. Hvad har du gjort af tanker på den front?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 12:23
@ p.las: Det ser ud til at du slår mig lige på målstregen. Jeg troede du havde fået en måneds leveringstid på de højttalere? Wink
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

@ p.las: Det ser ud til at du slår mig lige på målstregen. Jeg troede du havde fået en måneds leveringstid på de højttalere? Wink

ja - men jeg for nogle "lånere" inden da. Når så de "nye" kommer , kan jeg afprøve låne P6erne som surrounds.

Jeg pladsere mine så den akustiske akse er ca 10-15 cm , over ørehøjde.

de skulle lande på fredag. men der sker ikke det vilde fredag , da mig og min knægt tager på telttur på juelssø :-) DET bliver hyggeligt :-D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 14:19
Det lyder sku hyggeligt Smile God tur!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Det lyder sku hyggeligt Smile God tur!

tak - forresten....Min bafflewall er klar
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu