|
Stereolab's Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan jeg sagtens følge dig. Godt du kan få lov til at skyde det af en gang imellem så går det nok hehe
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Fede højtalere ;-)
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Glæder mig til at følge projektet! Jeg skylder vist også noget mad, så du siger bare når jeg sakl komme forbi med et par burgere og se/høre det :)
Inspirationsstuen du har linket til, ser fed ud. Mht. bagkanaler, så hvis du vil vente lidt med at brænde 40k af på 4 Procellabagkanaler, så kender jeg én der netop har købt disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/cambridge_ws30-_hojttaler.htm Ud fra hvad han siger, er de et fund til prisen. Kun 9cm dybe og måler/spiller over al forventning - og så er de meget pæne i et stuemiljø. Jeg tror i hvert fald pengene er givet bedre ud på noget DSP+subs fremfor Procella bagkanaler :) |
|
![]() |
|
De ser faktisk meget fede ud de Cambridge. Dem kunne jeg godt finde på at købe, som et billigt fix. ![]() |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Hvor højt pladserne du dine LCR , i forhold til ørehøjde.
Jeg forventer selv at være klar med den modificerede bafflewall i aften |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
@ p.las: Det ser ud til at du slår mig lige på målstregen. Jeg troede du havde fået en måneds leveringstid på de højttalere?
![]() |
|
![]() |
|
ja - men jeg for nogle "lånere" inden da. Når så de "nye" kommer , kan jeg afprøve låne P6erne som surrounds. Jeg pladsere mine så den akustiske akse er ca 10-15 cm , over ørehøjde. de skulle lande på fredag. men der sker ikke det vilde fredag , da mig og min knægt tager på telttur på juelssø :-) DET bliver hyggeligt :-D |
|
![]() |
|
Det lyder sku hyggeligt
![]() |
|
![]() |
|
tak - forresten....Min bafflewall er klar ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |