|
Stereolab's Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu med stof på:
![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Det er blevet rigtigt fedt!
Så mangler der bare en JBL sub på hver side af lærredet
![]() |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Haha, ja, der er lige plads til et par JBL 4641 eller 4645C
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ser godt ud 'lab' ;-)
|
|
![]() |
|
Tak. Jeg er selv yderst tilfreds med resultatet
![]() |
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Ser mega prof ud:) Hører nogle rygter om, at du har anskaffet en minidsp - fungerer den godt?:)
|
|
![]() |
|
Rygtet er sandt
![]() |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan har du tilsluttet din MiniDSP? Vil den ikke medføre en omgang ad-da-ad konversion til kæden mellem din processor og din amp? Eller kan man tilslutte den kun i det digitale domæne til og fra processoren
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
MiniDSPen er sat mellem processor og effektforstærker. Det medfører en ekstra AD-DA-konvertering, men i praksis er det ikke noget der bemærkes. Derudover mener jeg at fordelene ved en manuel kalibrering af systemet langt udvejer ulemperne ved en ekstra AD-DA-konvertering, men vi kan godt blive enige om at det fra et teknisk synspunkt ville være nice, hvis man kunne holde signalet digitalt.
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Jeg har først set dit system nu. Jeg synes at det er en rigtig fin løsning som helt sikkert giver nogle indretningsmæssige fordele. Er det en lejlighed? Er du kommet videre med opstilling?
Edit: Det med lejlighed har du allerede svaret på ![]() Redigeret af Iron Man - 21-August-2013 kl. 07:48 |
|
![]() |
|
Ja, jeg synes at det er blevet fint. I en fremtidig version tror jeg dog at jeg vil gå efter 2.35:1 i stedet for 16:9-lærred. Og hvis jeg skulle lave noget om ville jeg nok holde væggen hvid i stedet for sort, indtil jeg får et dedikeret rum. Der er ikke sket noget her fornyligt pga sommerferie og derefter travlhed med arbejde.
|
|
![]() |
|
Stor opdatering:
For dem som følger "Køb, Salg, Bytte" her på forum kommer det nok ikke som en overraskelse, men jeg har sat alt mit udstyr til salg. Det har jeg gjort da jeg har valgt at flytte i en ny lejlighed, hvor der desværre ikke er en fri væg til rammelærred. Alt mit udstyr er faktisk allerede solgt, men noget af det mangler dog stadig at blive afhentet/afsendt. Jeg skifter/nedgraderer til stereo, og der er allerede kommet lidt nyt ind, nærmere bestemt et sæt B&W 805S. Det er den sidste model inden Diamond-serien udkom tilbage i 2009. Jeg har altid været fan af B&W 800-serien, så det er ret spændende endelig at eje et par selv, selvom det er den mindste model. De falder lidt ind med baggrunden, men her er et billede alligevel: ![]() Her er et billede af toppen af kabinettet, hvor man kan se det karakteristiske diskant-hus. Min kæreste synes at det ligner en mikrofon: ![]() Henne i hjørnet ligger de sørgelige rester af mit surround-setup. Der er kun kabler tilbage: ![]() Hvordan lyder det så? Jamen, det ved jeg ikke. Har hentet min trofaste, gamle integrerede forstærker Cambridge Audio 540A op fra kælderen bare for at teste de nye højttalere. Desværre kunne jeg ikke få liv i forstærkeren. Kaput. Øv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |