|
Stereolab's stuebio med AT-lærred |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
JBL 6260 er velegnet til at drive Subs. Kender en som bruger den til synthesis. Jeg bruger dem selv til at drive mine bagkanaler, og de spiller rigtig godt. Man skal dog være opmærksom på at JBL Pro gear spiller med omvendt fase. 150w med en strømforsyning på 1kw. Jeg købte mine for 2k stk. De er umulige at slå ihjel |
||
![]() |
||
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Hehe - de ligner noget fra før JEG blev født. Det er rent kult. Min kammerat prøvede at lade dem trække hans array 1400. De blev holdt i jerngreb. Og så har de den vildeste dynamik. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |