|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() Sendt: 14-Maj-2007 kl. 16:01 |
Hej, er der nogen der ved om man kan få en strømskinne (stikdåse) som kan reagere via fjernbetjening? Jeg har nemlig nogle produkter som ikke har en standby-funktion men ønsker heller ikke at have det stående og bruge strøm hele tiden, så det kunne være man kunne få en enhed som kan give "standby funktion" til ens enheder... Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Der er indtil flere som laver disse strømudtag med fjernbetjening til. Selv i Harald Nyborg så jeg der var et system til det. Jeg har selv et ældre Philips system derhjemme, som tosserne til Philips desværre har valgt ikke at supportere mere. Det funger ellers perfekt og køre på RF (radio frekvens), så jeg kan styre lyset overalt i huset. Desværre er min fjernbetjening ved at være slidt godt og grundigt ned, samt en forældet sag (SBC RU880 hedder den - Verdens bedste fjernbetjening, den gang!). Det kan klart anbefales - Men enten skal du købe et billigt system, eller så skal du satse på et system som helst bliver supporteret i mange år. Har man det først, så er det pokkers svært at undvære i fremtiden - Så er du advardet
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Så skal du vel bare have en "ny" fejlbetj.? fx. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49506100 eller http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49858477 Mvh Per |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "Kandersen". Måske kan du her være heldig at finde en ny, der er så vidt jeg kan se indtil flere muligheder. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jotak for de gode forslag. Men i fik ikke den fulde historie om min RU880. Den har nemmerli også et problem med nyere IR koder. Dvs. nyere udstyr kan den ikke modtage (eksempelvis mit Samsung tv). Så pt. leder jeg efter en fjernbetjening der kan det hele, og gerne lidt mere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |