|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
|
Redigeret af jonit - 12-Januar-2010 kl. 22:46 |
||
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
||
![]() |
||
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
|
|
||
Min Bio |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Men jeg har afventet nogle kabler, så min eksterne harddisk kunne ligge uden for kabinettet, men med kabinettet lukket. Kablerner er nu ankommet, så jeg tester i morgen. Men til info har jeg pillet den ene blæser fra (SYS fan) og det kører bare
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
mkongsfelt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hvad bruger du egentlig af inputenheder? Remote(hvilken?) eller tastatur/mus?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
MS egen Remote og media center keyboard (nogle gamle nogle), men de virker upåklageligt og en Logitech NX80 mus (2.4 ghz = lang rækkevidde).
|
||
Min Bio |
||
![]() |
||
mkongsfelt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Nu har jeg købt og samlet et setup nogenlunde magen til dit - men hvordan kontrollerer du at dine noctua blæsere ikke bare banker derudad?
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis i læser hele tråden kan følgende findes;
Jeg har sat to Noctua r8 blæsere i kabinettet, og tilsluttet dem strøm molex direkte fra PSU, der følger to sæt lednings adaptere med til at vælge blæserhastighed jeg valgte dem med ULNA (Ultra low noise a....) altså laveste hastighed og det ver et godt valg, ingen mekanisk støj og denne indstilling giver fin køling til bundkortet som kører fanless.
Det hele står i vejledningen til Noctua blæseren! Redigeret af jonit - 15-Januar-2010 kl. 16:58 |
||
Min Bio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ah...sorry, havde overset den diskussion om Molex vs. CPU fan connector.
Kører super. Har dog lidt problemer med at optage på en kanal og se en anden samtidig, men må lige forsøge om det måske er signalet der skal forbedres lidt. Derudover er jeg lidt overrasket over hvor dårligt den håndterer mørke scener på DVD'er/film(pixelering), men det er måske et generelt problem med windows medie center afspiller eller fjernsynet? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
|
Hvis bundkortet understøtter programmet Speedfan, er det nemt at regulere hastigheden på denne måde.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Min Bio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm...mystisk...måske er det bare fjernsynet der har problemer med farverne...så er det bare hvordan man lige får det testet...
Det er mest næsten sorte områder der bliver til store blokke med lidt forskellige sorte nuancer... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |