recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stille HTPC setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStille HTPC setup

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
tille3787 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 23:05
 Hej,

Har nu læst med i hele tråden og havde næsten sendt ordren igennem møllen, da jeg læste i tråden om HDHomeRun, at der er problemer med DVB-C og Windows 7 mediacenter.

Har du oplevet det med den < ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"> Hauppauge WinTV Nova-TD USB DUAL Tunerting du benytter ?

tak ellers for beskrivelsen

vh

PEter


venlig hilsen

Peter
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af tille3787 tille3787 skrev:

 Hej,

Har nu læst med i hele tråden og havde næsten sendt ordren igennem møllen, da jeg læste i tråden om HDHomeRun, at der er problemer med DVB-C og Windows 7 mediacenter.

Har du oplevet det med den < ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"> Hauppauge WinTV Nova-TD USB DUAL Tunerting du benytter ?

tak ellers for beskrivelsen

vh

PEter



Hvis dit spørgsmål er om jeg har problemer med Hauppauge WinTV Nova-TD USB DUAL, så er svaret nej, den virker perfekt, men det er en DVB-T tuner og ikke en DVB-C, har ikke DVB-C i mit hjem!

måske vil du oversætte dette? "< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11">"
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
tille3787 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 00:06

Havde åbenbart ikke læst grundigt nok, troede også du brugte dvb-c


<<måske vil du oversætte dette

he he det er vist noget copy / paste snask, betyder intet
venlig hilsen

Peter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu