|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
tille3787 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hej,
Har nu læst med i hele tråden og havde næsten sendt ordren igennem møllen, da jeg læste i tråden om HDHomeRun, at der er problemer med DVB-C og Windows 7 mediacenter. Har du oplevet det med den < ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"> Hauppauge WinTV Nova-TD USB DUAL Tunerting du benytter ? tak ellers for beskrivelsen vh PEter |
|
venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Hvis dit spørgsmål er om jeg har problemer med Hauppauge WinTV Nova-TD USB DUAL, så er svaret nej, den virker perfekt, men det er en DVB-T tuner og ikke en DVB-C, har ikke DVB-C i mit hjem! måske vil du oversætte dette? "< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11">" |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
tille3787 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Havde åbenbart ikke læst grundigt nok, troede også du brugte dvb-c <<måske vil du oversætte dette he he det er vist noget copy / paste snask, betyder intet |
|
venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |