Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9427
|
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 12:13 |
Skyum skrev:
Sjovt nok har jeg altid ment en bio skal være mørk, men det kan da være man skal eksperimentere lidt. |
Det ser nu fedt ud. Selvfølgeligt kan en bio være andre farver end sort. !!
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
|
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 12:32 |
vi syns personligt det er mere behageligt for øjnene at der er baggrundslys...
men hvis man kører træt i det ka det jo altid dæmpes på lysdæmperen 
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 12:33 |
Kampus skrev:
Virkli' flot og stilrent setup.
Ja lys skal der til, så man ikke sidder og anstrenger øjnene i mørket. Og hvis I har det fint med den mængde lys, så kan andre jo være ligeglade.  |
mange tak
|
 |
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 22:52 |
virkelig flot stuesetup - det med lyset skal man nok se i virkeligheden, det virker lidt overdrevet på billederne.
hvad synes du om Asus Eee top? - fungerer den efter hensigten? bruger du den til andet end at streame musik?
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 23:22 |
lahan skrev:
Skyum skrev:
Sjovt nok har jeg altid ment en bio skal være mørk, men det kan da være man skal eksperimentere lidt. | Det ser nu fedt ud. Selvfølgeligt kan en bio være andre farver end sort. !!
|
Det var nu lyset jeg hentydede til. Jeg mørkelægger normalt rummet når jeg skal se film, men måske man skal prøve med noget ambilight
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 06:08 |
Nikodk skrev:
virkelig flot stuesetup - det med lyset skal man nok se i virkeligheden, det virker lidt overdrevet på billederne.
hvad synes du om Asus Eee top? - fungerer den efter hensigten?
bruger du den til andet end at streame musik? |
tak for det Niko
ja lyset ser voldsomt ud på billederne, men der er i virkeligheden et blidt, varmt lys....
Asus virker over alt forventning, har ik oplevet problemer med den overhovedet..
jeg bruger den udekukkende som jukebox og til download af musik, og måske en enkelt søgen på nettet i ny og næ... jeg streamer ik musik, jeg hiver det ned og ligger det over på den 160 gb indbyggede harddisc...
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 06:09 |
syns du skulle prøve at købe en stribe LED skinner, og hvis du ik ka li det ka du jo altid pille det ned igen, det er jo sølle 200,- vi snakker for skinnerne..
|
 |
Simsalabim[DK]
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 618
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 17:40 |
Rigtig flot - meget stilrent. Højttalernes design ser rigtig godt ud - de minder mig om Audiovectors S3 og SR6-modeller. Centeren passer også godt til. Flot enkelt, hvidt og god idé med den Philips Living Colurs til at bringe lidt farve og varme ind.
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:15 |
Simsalabim[DK skrev:
]Rigtig flot - meget stilrent. Højttalernes design ser rigtig godt ud - de minder mig om Audiovectors S3 og SR6-modeller. Centeren passer også godt til. Flot enkelt, hvidt og god idé med den Philips Living Colurs til at bringe lidt farve og varme ind. |
tak, tak og tak
jeg faldt også pladask for mine jamo`er , dejligt med lidt bløde former.. farven var dog ik så heldig, men det kunne heldigvis fikses med lidt folie.. ja centeren har samme elipseform, og spiller heldigvis med samme dybde og volume som fronterne..
|
 |
Simsalabim[DK]
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 618
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:20 |
Resultatet med hvidt højglansfolie er rigtig godt - specielt hvis det er lige så godt IRL som på billederne, for dér ligner de, at de er produceret sådan
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:24 |
strecker skrev:
syns du skulle prøve at købe en stribe LED skinner, og hvis du ik ka li det ka du jo altid pille det ned igen, det er jo sølle 200,- vi snakker for skinnerne.. |
Det kunne jeg da sagtens finde på   Hvor køber man sådan en rulle ?
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:45 |
Simsalabim[DK skrev:
]Resultatet med hvidt højglansfolie er rigtig godt - specielt hvis det er lige så godt IRL som på billederne, for dér ligner de, at de er produceret sådan  |
der er en enkelt skønhedsfejl på en af siderne fordi jeg absolut skulle prøve at ligge folien på alene  men det er ikke noget man lægger mærke til, udover det så kunne det sagtens ligne de er produceret sådan..
|
 |